O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 29 maja 2015

To już 4 lata! ;)

Hej, dzisiaj tylko krótka notka informacyjna ;) Dokładnie 4 lata temu wrzuciłam tutaj swoją pierwszą notkę. A więc dzisiaj świętujemy urodziny bloga! ;) Kto jest ze mną od samego początku? ;)

8 komentarzy:

  1. Sporo już czasu ;) Gratuluję i życzę kolejnych latek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od początku nie jestem, bo do blogosfery weszłam jakieś pół roku po Tobie :P Ale gratuluję i życzę kolejnych tak dobrych i produktywnych latek ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Minęło :D U mnie 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, życzę wytrwałości i mnóstwo pomysłów na dalszą działalność

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę kolejnych lat blogowania! :) co to za drineczek z tej okazji? :) ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) to bimber zmieszany z jakimś sokiem (z aronii czy czegoś równie czerwonawego) i woda ;p taki trójkolorowy cudaczek wyszedl.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.