O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 21 czerwca 2015

Delia masełko do ust soczyste mango

W rossmannie jakiś czas temu dostrzegłam masełko do ust firmy delia. Nigdy wcześniej ich nie widziałam, więc prawdopodobnie jest to nowość. Skusił mnie przez wszystkim niewielki rozmiar i wersja zapachowa soczyste mango.
Opakowanie tego produktu jest naprawdę fajne. Przez kartonik tego nie widziałam, ale później jak tylko rozpakowałam, to się ucieszyłam. Masełko jest bowiem zamykane na zatrzask, coś jak puderniczka, a nie jak większość-zakręcane. Nie mam niestety innego zdjęcia składu, ale myślę, że na tym też coś widać.
Konsystencja jest dość zbita i twarda. Nie sprawia to jednak problemów w czasie aplikacji. Masełko jest ogólnie dość przyjaznym produktem-dobrze się rozsmarowuje, słodko pachnie i jest całkiem wydajne. Nawilżenie też jest ok, ale nie jakieś WOW. Nie uratuje bardzo zmaltretowanych czy wysuszonych ust.
Generalnie raczej nie kupię ponownie. Jest to taki zwyklaczek, raczej fajna odmiana jeśli chodzi o zapach, niż coś co muszę koniecznie mieć i odkupić. Mam lepsze balsamy w swojej kosmetyczce ;)

5 komentarzy:

  1. Ale śmiesznie wygląda, niczym róż do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam, ale ma ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię smak i zapach mango.CIekawe to masełko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne i pomysłowe opakowanie, ale wolę balsamy w postaci sztyftów, które można nałożyć na usta, czekając na przystanku na autobus:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.