O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 6 czerwca 2015

Le petit marseillais: żele pod prysznic

 Jakiś czas temu udało mi się zostać ambasadorką firmy le petit marseillais ;) W związku z tym dostałam naprawdę ciekawie zapakowaną i miłą niespodziankę w postaci paczki.
 W paczce znalazłam list, opaskę na oczy w celu rozpoznania zapachów żeli bez patrzenia na etykietki (udało mi się!), oczywiście żele i mnóstwo próbek, którymi można było się podzielić.
Jeśli chodzi o próbki, to pozwoliłam sobie na wypróbowanie mleczka do ciała. Jest bardzo lekkie, szybko się wchłania i nadaje się do stosowania po depilacji (przynosi ulgę nogom, kiedy golę je na sucho). Jestem naprawdę zadowolona.
 Żele moim zdaniem mogą pełnić dwie role: jako płyn do kąpieli i jako żel po prysznic. Za pomocą tego produktu można stworzyć pianę jeśli lubicie sobie poleżeć w wannie. Jeśli jednak macie tylko prysznic, to żel także się nie zmarnuje ;) Bardzo dobrze się pieni, dobrze oczyszcza, nie wysusza, nie podrażnia i pięknie, świeżo pachnie. Czego chcieć więcej od żelu?
Wersje, które posiadam to pomarańcza i grejpfrut oraz werbena i cytryna.

6 komentarzy:

  1. Ja też dostałam <3 Super są te żele! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytryna z werbeną musi pięknie pachnieć. W sam raz na poranny, orzeźwiający prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dostałam :) Ale ogólnie żele polubiłam, mleczka i balsamy nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. aż chce się iść pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca moje wersje zapachowe, ale mam ochotę wypróbować inne żele pod prysznic tej marki:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.