O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 24 czerwca 2015

Obrona i nowości ;)

Hej ;) Na początku chciałam powiedzieć i pochwalić się, że obroniłam dzisiaj swój licencjat (na 5!) :D Bardzo się cieszę, że nie schrzaniłam czegoś na samym końcu i 3 lata nauki nie poszły na marne.

 Jako, że obrona poszła dobrze, to należała mi się oczywiście mała nagroda ;) Podjechałam zatem do galerii i do rossmanna oczywiście. Kupiłam 2 podkłady (jakby 3 nie czekały w kolejce, kolejny rozświetlacz z lovely, korektor (nigdy nie miałam chyba żadnego z eveline, a widziałam o nich sporo pozytywnych opinii), pędzel real techniques (bardzo je lubię!) i odżywkę do rzęs z eveline. Mam nadzieję podtrzymać nią chociaż w minimalnym stopniu efekt, który udało mi się osiągnąć przy pomocy long 4 lashes (chcę zrobić sobie przerwę na wakacje). Najpierw otworzyłam podkład z eveline, lirene poczeka w kolejce (jakby ktoś był ciekawe, to ZIMA jest najjaśniesza).

Będzie co testować ;)
 Rachunek jest już nieco mniej optymistycznym akcentem.. ale hej, należy mi się! ;)

13 komentarzy:

  1. Należało Ci się ;P
    Ogromne gratulacje! :))) Ja swoją obronę mam już niedługo i strasznie się denerwuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;* Dasz radę! będę trzymać kciuki ;)

      Usuń
  2. Ja też jutro wybieram się po prezent dla siebie na koniec roku akademickiego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Nagroda się należała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, piękny wynik! Za taką pracę należała się nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 5 z obrony:) Do mojego Rossmanna pędzle Real Techniques jeszcze nie dotarły, a szkoda, bo bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bo one nie sa w kazdym rossmannie, raczej w tych najnowszych/najwiekszych. U mnie chyba tylko w jednym w całym mieście.

      Usuń
  6. gratuluje ;) na koniec roku akademickiego jeszcze tak udanego nalezy sie zawsze nagroda ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) tez mi sie tak wydawało ;d

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.