O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 15 czerwca 2015

wibo diamond illuminator + zakupy

 Wibo diamond illuminator to produkt polecany przez wiele dziewczyn. Ja w sumie rozświetlaczy nie używam codziennie (moja cera i tak się świeci), ale postanowiłam spróbować. W końcu kosztuje tylko parę złotych.

Opakowanie jest całkiem małe, zgrabne. Nic szczególnego, ale dobrze, że mamy przezroczyste wieczko.
 Z tyłu mamy niewiele informacji-nie ma nawet składu, a jedynie obrazek ilustrujący gdzie produkt nakładać i ile jest ważny od otwarcia (6 mscy).
 Plusy są na pewno takie, że produkt mnie nie uczula ani nie powoduje powstawania niespodzianek. Utrzymuje się na twarzy cały dzień.
 Swatche
Jeśli chodzi o jego wygląd, to mam mieszane uczucia. Nie pokochałam go od razu, tak jak miało to miejsce w przypadku innych dziewczyn. Od rozświetlacza chcę uzyskać przede wszystkim taflę odbijającą światło. Tutaj raz widzę taflę, raz drobinki.. Sama nie wiem.
 Tutaj drobinki można zobaczyć chyba najlepiej w górnej części twarzy.
Tutaj widzę już mniej więcej taflę, o jaką mi chodziło. Tak, wiem-złe miejsce. Za nisko, na niedoskonałościach, za dużo. Nałożyłam więcej i w takim miejscu, aby było mi wygodnie zrobić zdjęcie. Wybaczcie także stan skóry. Mam jaką mam i z dnia na dzień jej nie poprawię. Planuję iść jesienią na kwasy ;)

A teraz czas na zakupy ;) Skusiłam się na puder affinimatt, bazę pod cienie z miyo..
 Dałam szansę kolejnym kosmetykom sylveco..
I muszę przyznać, że pomadka wygląda całkiem przyjaźnie ;)
A dzisiaj przyszła paczka z balsami do ust balmi, bazą pod cienie catrice i białym podkładem (do rozjaśniania innych) z makeup revolution.
Koniecznie dajcie znać co myślicie o tym rozświelaczu i pamiętajcie, że instagramowicze mają lepiej-tak zakupy pojawiają się od razu ;) https://instagram.com/chochlikkornwalijski/

15 komentarzy:

  1. Rozświetlacz niby nie jest zły, ale wolę produkty, które tworzą gładką taflę, a tutaj widać drobinki.

    Najbardziej zaintrygowała mnie baza z Miyo. Pomadkę z peelingiem Sylveco mam i bardzo ją sobie chwalę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie podobnie ;) Znasz może jakiś, który daje taki efekt?

      Na razie nie otwieram tej bazy, bo i w czasie wakacji nie będę się zbytnio malować i mam jeszcze 2 otwarte. Ale ta będzie pewnie następna w kolejce.

      Usuń
  2. Rozświetlacz który daje taflę na policzku to ten the balm ale on kosztuje olaboga 70 zł. Mnie się efekt DI bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, myślałam kiedyś o Mary, ale mam nadzieje na coś jednak tańszego ;)

      Usuń
  3. Rozświetlacz prezentuje się bardzo fajnie :) Ja ze względu na nierówności skóry (rozszerzone pory i niespodzianki 'od czasu do czasu') nie decyduje się na używanie rozświetlacza żeby tego dodatkowo nie podkreślać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie zakupić ten rozświetlacz Wibo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka z peelingiem z Sylveco to mój niekwestionowany ulubieniec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten rozświetlacz z Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona :) tylko trzeba ostrożnie żeby się za bardzo nie rozświetlić :D
    co do zakupów-fajne,lubię Sylveco,pomadka z peelingiem mnie kusi bo jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że rozświetlacze Wibo biorą szturmem blogosferę. Sama nabieram ochoty. ;-)

    Kiedyś muszę wypróbować też kremy Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały podkład z MUR jest fajny, a Balmi jest tragiczne :P Opakowania się rozpadają i w każde załamanie wchodzi brud ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem rokitnikowy Sylveco bardzo polubiłam, mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze :) Wibo mnie chwilę kusił, ale teraz nabrałam ochoty na My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam wiele pochlebnych opinii na temat tego rozświetlacza, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać :/ ciekawa jestem jak sprawdzi się ta baza z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety mam tłustą cerę więc rezygnuję z rozświetlaczy, a tak bardzo marzy mi się Mac Soft and Gentle :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałabym go kiedyś kupić chociaż mam tłustą cerę ;D.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.