O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 18 czerwca 2015

zoeva naturally yours przykładowy makijaż

Hej ;) Dzisiaj krótki post. To nie jest recenzja, ani nawet pierwsze wrażenie, bo wszystko opiszę w osobnym poście. Chciałam Wam tylko pokazać przykładowy makijaż zmalowany paletką zoeva naturally yours.
Taki dzienny makijaż dla opadającej powieki ;) Dajcie znać jak Wam się podoba.

2 komentarze:

  1. Ładny :) Myślę, że zmaluję coś podobnego. Paletę mam, ale jeszcze czeka na premierę :) Pewnie przez kamerą jej użyję pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja szczerze mówiąc myślałam, że te jasne kolory będą się od siebie bardziej różnić, a są bardzo podobne. Ale paletka i tak ładna ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.