O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 28 lipca 2015

AA love & kiss błyszczyk do ust

Ostatnio więcej u mnie pomadek, niż błyszczyków. Jednak przypomniałam sobie, że moja mama kiedyś używała tego produktu AA love & kiss w wariancie 01 diamentowy blask. Nie jest drogi, więc postanowiłam kupić go sama, bo taki transparentny błyszczyk zawsze się przyda.

Dostaniemy go w rossmannie, gdzie "wisi" w zaklejonym kartoniku. Samo opakowanie jak i aplikator są typowe dla błyszczyków. 
Według mnie jest to bardzo dobry produkt. Mój ulubieniec jeśli chodzi o błyszczyki. Nie klei się, nawilża, ładnie wygląda na ustach. Nie wylewa się za kontur ust ani nie posiada drobinek. Moim zdaniem warto mu się przyjrzeć.

3 komentarze:

  1. jak dla mnie to troszkę zbędny produkt, ale fajnie że ci się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam. Zwykle sięgam po coś z lekkim kolorem, nawet jeśli koniec końców i tak jest półprzejrzysty. Lubię błyszczyki Vipery i Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.