O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 14 lipca 2015

essence longlasting lipstick 04 it's nude time!

Kiedy usłyszałam o nowej kolekcji pomadek nude od essence, bardzo się ucieszyłam. Kolor, który wybrałam, to 04 it's nude time!.

Opakowanie jest ładne, w kolorze pomadki. Nie mam mu nic do zarzucenia.
 Kolor, który wybrałam, wydawał się być idealnym nude zważając na mój naturalny kolor ust. Myślałam, że będzie to tańszy zamiennik maybelline color whisper 620 (można ją jeszcze gdzieś dostać? bo chyba zniknęła z rossmannów?), która bardzo ładnie u mnie wygląda.
 Jednak szczerze mówiąc na pomadce się zawiodłam. Nie ma nic z pomadki maybelline-wygląda niekorzystnie, podkreśla suche skórki, wchodzi w załamania. Jasne, jeśli nałożę niewielką ilość i wklepię, to mogę tak wyjść, ale przecież nie po to kupuję pomadkę, żeby w ten sposób ją aplikować.

 Na początek usta bez niczego. Wybaczcie ten chłodny efekt na zdjęciu-w rzeczywistości moje usta nie są "sinawe", a jasnoróżowe.
Tutaj "normalna" ilość pomadki. Jak widać nie wygląda to zbyt korzystnie. Jest zbyt jasna nawet jak na moje usta. Na ciemniejszych (i przy ciemniejszej karnacji) wyglądałaby pewnie jeszcze gorzej. 
 Zdarza jej się też wyjść w załamania..
To nie jest tak, że jasne pomadki nie są dla mnie. Właśnie używam w większości takich (wspomnianą wcześniej maybelline uwielbiam). Ta im po prostu moim zdaniem nie wyszła.

13 komentarzy:

  1. Faktycznie okropny kolor!!!!
    Whisperki widuję jeszcze w mniejszych drogeriach - mogę Ci zakupić jeżeli chcesz :)
    Z Rossmannów już wyszły ale nie wiem czy tylko z rosskó czy w ogóle je wycofują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie to ciekawi czy wycofują je w ogóle z rynku, czy tylko z rossmannów. Dzięki za propozycję, jak co, to się odezwę ;)

      Usuń
  2. nie dla mnie taki efekt, ja maluję usta na mocne róże i czerwienie, nie lubię delikatnych kolorów. szczególnie tak jasnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Color Whisper chyba zniknęły na dobre, myślę, że tylko gdzieś w czeluściach internetów można je dorwać ;) Uwielbiam kolor opakowania dopasowany do zawartości - ułatwia to życie. Ale ta pomadka niestety słabo wygląda :( Zbyt biała wg mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie pomadki nie są dobre - w sensie kolor. Wyglądam w nich trupio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam te pomadki w naturze, ale stwierdziłam że część z nich wygląda jak korektor, więc się jednak nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolor, ja tylko ciemne używam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, okropna. Kolor zupełnie 'nietwarzowy'....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pomadkę i mam takie same odczucia :/ a w sklepie była taka ładna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt nie wygląda zbyt zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle przy jasnych odcieniach pomadek często można spotkać się z tendencją kosmetyku do warzenia się. Odnośnie pomadek Maybelline to zostały one wycofane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu, trochę "trupi" ten kolor ;(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.