O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 9 sierpnia 2015

Nowy szablon-dajcie znać co myslicie

Hej ;) jak widac zmieniłam dzisiaj szablon bloga. Byłabym wdzięczna, gdybyście dali znać co o nim myślicie. W końcu to Wy na niego patrzycie ;) w razie czego moge wrócić do poprzedniego. buziaczki!

P.s. Jesli któraś z Was zajmuje sie robieniem szablonów i ma jakaś wizje co do mojego + mogłaby to zrobic za darmo, to dajcie znać ;) Wtedy potrzebne byłoby tez pewnie logo.

EDIT: Na razie jednak zmieniłam na stary widok :)

8 komentarzy:

  1. Dla mnie jest okej:) Odnośnie szablonów, to sama nie potrafię ich robić, ale gdybyś miała kiedyś jakąś wolną sumę na ten cel, to możesz kupić jakąś skórkę na Themeforest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na razie nie mam ;) tym bardziej, ze nie mam obserwatorów liczonych w tysiącach. Dlatego pytam czy ten jest ok czy wrócić do poprzedniego. Ewentualnie czy ktoś sie w to bawi i chciałby zrobic cos dobrego ;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem jest ok, ale chyba przyzwyczaiłam się już do starego.
      Widok dynamiczny w Bloggerze ma ten minus, że praktycznie u każdego wygląda prawie tak samo. I nie ma śmiesznego chochlika! ;-)
      Może podłubiesz sama przy szablonach? Ja swój odświeżyłam zupełnie sama, nie jest może profesjonalny, ale przyjemniej mi po tym liftingu na własnym podwórku:)

      Usuń
    3. Czyli zostawić czy wrócić do starego? ;)

      Usuń
    4. Stary mi się chyba bardziej podobał i możesz w nim cudować z różnymi zmianami:) a ten jest mniej elastyczny i bez fachowej ingerencji niewiele daje opcji personalizacji:)
      "Ale to jest Twój tron!" i tak tu będę zaglądać :D

      Usuń
    5. W takim razie pomyślę jeszcze ;) Dzięki! ;*

      Usuń
  2. bardzo surowy i minimalistyczny, ale ok. ja swój szablon kupiłam bo nie znam się na grafice.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.