O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 26 sierpnia 2015

porównanie kolorów produktów do brwi: kredka catrice 020 vs żel wibo vs eyeliner inglot 11

 Dzisiaj przychodzę w krótkim postem "porównawczym" ;) Jest seria o korektorach, podkładach, dzisiaj przyszedł czas na produkty do brwi. To wszystkie, które mam, więc będą tylko 3: kredka catrice 020 (chyba najpopularniejszy odcień), żel do brwi wibo i najnowsze dziecko inglota-eyeliner do brwi nr 11.
 Inglot jest wyjątkowo chłodny i nie wiem czy nie za ciemny dla mnie, wibo nałożony lekką ręką i przeczesany spiralką towarzyszy mi od dawna-bardzo go lubię, podobnie zresztą jak catrice.
I zdjęcie z fleszem. Swoją drogą zauważyłam ciekawą rzecz. To, że kredkę łatwo wyczesać czy wytrzeć i poprawić, to wiedziałam. Ale zgadnijcie, który produkt został po przejechaniu po swatchach chusteczką? Wibo! Musiałam porządnie trzeć rękę, żeby go usunąć. Jestem naprawdę zaskoczona, bo pozostałe 2 produkty zeszły przy pierwszym pociągnięciu. Na sucho.
P.S. Nie wiem dlaczego żel do brwi wygląda tutaj tak błyszcząco-używam go od dawna i na brwiach jest zupełnie matowy.

6 komentarzy:

  1. ja właśnie zamówiłam sobie kredkę do brwi z Catrice, właśnie w odcieniu 020 i boję się, że będzie zbyt ciemna o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam czegoś odpowiedniego do brwi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić ten żel z Wibo, ale jak już zdecydowana i gotowa do zakupu poszłam do Rossmanna to zastałam oczywiście pustą półkę. -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten żel do brwi z Wibo i absolutnie nie mogę się z Tobą zgodzić. Produkt posiada drobinki i jest bardzo błyszczący. Stosując go muszę uważać, aby nie osiągnąć efektu 'bombki'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie tego nie widzę ;) Może dlatego, że nie daję go dużo.

      Usuń
  5. Bardzo lubiłam ten żel do brwi z Wibo. Kupiłam ponownie niedawno i jakoś tak mi dziwnie w nim :) Kolor mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.