O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 23 sierpnia 2015

TOP 5 PRODUKTÓW DO UST

Dzisiaj, znów w ramach współpracy między blogerkami urodowymi, przygotowałam post o najlepszych produktach z danej kategorii. Dziś będzie to top 5 produktów do ust. I nie zrozumcie mnie źle-ja dalej kocham masełka nivei, czy maybelline color whisper (aczkolwiek tych już niestety nie dostanę) i nie przestanę ich używać, ale tutaj mogę wrzucić tylko 5 produktów-dlatego nie pojawiło się więcej ulubionych mazideł, o których ciągle piszę. Więc zaczynamy ;)

Jak już wspomniałam nadal lubię wszystkie swoje produkty do ust. Jednak wazelina z flosleku urzekła mnie swoim zapachem ;) Naprawdę bardzo ładny, czekoladowy. Do tego dobrze nawilża usta, więc w 100% spełnia swoje zadanie.
Moim ostatnim odkryciem są szminki golden rose vision lipstick. Bardzo ładne nudziaki, pasują do każdego makijażu. Dobrze się rozprowadzają, nie wylewają za kontur ust i nie wysuszają. Ja posiadam kolor 126 i 127. Przy następnej okazji pewnie dokupię jeszcze jakiś ;)

Kolejny ulubieniec to beautifying lip smoother od catrice. Balsamo-błyszczyk, który dobrze nawilża usta i daje kolor. Jak widać mam 2 sztuki, więc to świadczy o tym, że naprawdę je lubię.

Pomadka w płynie loreal. Nie kupuję zazwyczaj drogich pomadek/błyszczyków, ale tą dorwałam na jednej z dużych promocji i nie żałuję. Jest ładnym nudziakiem, który pasuje chyba każdemu. Komfortowo się go nosi. Zauważyłam, że na początku wydawała mi się bardziej błyszczykiem, natomiast z upływem czasu pomadką (jakby zwiększyła swoje krycie). Nie wiem czy tam ma być, czy to ze starości.. Ewentualnie dajcie znać co o tym myślicie. W każdym razie w obu wersjach prezentowała się bardzo ładnie.
 Ostatnie w rankingu są pomadki dr rescue od maybelline. Mam wszystkie kolory, które wyszły. Fajne rozwiązanie w dni, kiedy nie chcemy nakładać pomadki, a mamy ochotę na kolor na ustach połączony z nawilżeniem. Jedynie koralowa wydaje się być równie przezroczysta jak wersja bez koloru.


 Linki do dziewczyn:


21 komentarzy:

  1. Mam ten błyszczyk z Catrice i jakoś go nie lubię. Babylipsy te mentolowe są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden Rsse znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj chyba 5 blogerek już pokazało takie top 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie o to chodzi w tych postach ;) Są wynikiem współpracy i każda z nas pisze posta w jednym dniu na ten sam temat.

      Usuń
  4. Wazelinę z Flos-leku widuję w Biedronce i prawie za każdym razem zastanawiam się, czy jej nie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię pomadki Vision Lipstick od Golden Rose, moim zdaniem są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo czekoladowy FlosLek ciekawy ! Chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich ulubieńców nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wazelinki floslek, miałam malinową, pomarańczową i waniliową. Na czekoladową też przyjdzie czas, są bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten błyszczyk z Loreal uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w top 5 też Golden Rose, ale Velvet matte, tych jeszcze nie miałam, ale muszę wypróbować :D
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowa wazelina mnie zainteresowała :) lubię ta pomadkę z Maybelline :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie Baby Lips to straszne buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam pomadkę z Alterry, mój nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również bardzo lubię pomadki vision lipstick , ale mam 2 dosyć wyraźne kolory: róż i czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  15. z tymi produktami z catrice jakoś się polubić nie mogę zdecydowanie wolę clarins, niby nie są złe ale końca to nie jest to :D a i masz przepiękne kolory golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wazelinkę z Flos Lek ale poziomkową - fajna jest ;) I Catrice uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Golden rose mi się odcienie podobają!
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.