O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

ziaja kozie mleko odżywianie wygładzanie krem 2 cera sucha skłonna do zmarszczek

Odkąd mam dostęp do sklepu stacjonarnego ziaji zaglądam tam dosyć często ;) Lubię testować nowe produkty, a że niektóre kosmetyki tej firmy się u mnie sprawdziły, to podchodzę do nich z jeszcze większą ciekawością. Dzisiaj biorę na tapetę krem 2 z serii kozie mleko.

Krem dostajemy w białym, zakręcanym słoiczku, który jest zapakowany w kartonik (i prawdopodobnie jeszcze zafoliowany). Lubię takie opakowania, bo wiem, że nikt wcześniej kremu nie otwierał ani nie macał.
Zapach kosmetyku moim zdaniem jest ładny-nieokreślony, ale ładny. Mi kojarzy się z Mamą, pamiętam, że kiedyś go używała ;)
Konsystencja też jest przyjemna. Niektóre kremy są jakby mokre, wodniste w odczuciu-tutaj mamy do czynienia rzeczywiście z kremem. Nawilżającym, ale nie "wodnym" (jeśli ktoś miał np krem nawilżający z lirene, to powinien wiedzieć o jakiej konsystencji mówię).
Produkt w żadnym aspekcie nie jest przeznaczony do mojej cery-ma wygładzać i uelastyczniać cerę suchą, ja mam jeszcze młodą i tłustą. Ale wiecie co? Bardzo dobrze się u mnie sprawdził! Lubiłam go aplikować na twarz-dawał uczucie nawilżenia, a przy tym nie zapychał i nie powodował wysypu niespodzianek.
Co prawda do mojego typu cery najlepszym wyborem jest aplikacja na noc, ewentualnie na dzień można zastosować go na bardziej wysuszone miejsca. Chociaż od początku wiedziałam, że krem typowo nawilżający nigdy u mnie nie będzie miał racji bytu na twarzy w ciągu dnia i z przyjemnością używałam go właśnie wieczorem. Teraz z ciekawości kupiłam też krem 1, na razie czeka na swoją kolej.
Skład
Jeśli go miałyście albo używacie w tym momencie, to dajcie koniecznie znać jak się u Was sprawdza ;)

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten krem i dobrze go wspominam. Teraz jednak sięgam częściej po dermokosmetyki, a do nawilżania Cetaphil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go nigdy nie miałam,m ale moja mam chwali sobie zarówno krem nr 1 jak i 2 :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.