O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 15 września 2015

nowosci: kobo face contour mix i my secret natural beauty fairy tale (swatche)

Ostatnio wszędzie pojawiają się nowości-kobo, essence, catrice, my secret. Mnie zainteresowało kółeczko kremów do konturowania kobo oraz paletka my secret natural beauty.

Zestaw do konturowania prezentuje się ciekawie. Jest dość ciepły, ale nie wychodzi pomarańczowo na skórze. Na pewnie nie wyjdzie też brudno, jak to czasami bywa przy zbyt chłodnym odcieniu. Myślę, że 2 najjaśniejsze odcienie mogą się sprawdzić w roli korektora. Raczej nie planowałam pełnego konturowania z rozświetleniem itd-zależało mi na kremowym brązie do podkreślenia kości policzkowych (których akurat u mnie nie widać). Wydaje mi się, że kremowe produkty wyglądają jednak naturalniej, niż pudry. Niżej możecie zobaczyć swatche. 
Paletka od razu wpadła mi w oko ;) Naturalnych kolorów mam aż za dużo, ale co zrobić jak te do mnie wołały.

Za paletkę zapłaciłam 13,99, a za kobo 19,99 zł.

EDIT: DODAJĘ LINKI DO RECENZJI OBU PRODUKTÓW:
1. KOBO (KLIK)
2. MY SECRET (KLIK)

29 komentarzy:

  1. Bardzo kuszą, ja też mam neutralnych, aż za dużo, ale fajny pomysł na prezent, bo widać, że dobra jakość cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w czwartek zamierzam kupić to kółko do konturowania! :)
    Jednak następnej paletki nie kupię, bo zbieram się do zakupu kilku cieni z inglota :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno paletka do konturowania, jak i cieni prezentują się pięknie! Jestem bardzo ciekawa jak będzie z trwałością Kobo, kolory wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To kółko do konturowania zaczyna coraz bardziej do mnie przemawiać.
    Czy te cienie z paletki my secret da się wyciągnąć z opakowania? Widziałabym je w swojej paletce magnetycznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby Ci się chciało bawić z odklejaniem i odrywaniem tego, to pewnie tak :) Na zdj widać, że są w blaszkach (chyba) przyklejonych do plastikowego opakowania. Chociaż na 100% nie jestem pewna.

      Usuń
  5. Chciałabym tą czwórkę do konturowania od kobo, ale nie wiem czy konturowanie w kremie będzie ok dla mojej tłustej cery ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tłustą ;) I generalnie mam zamiar to potem pudrować.

      Usuń
  6. Będą dostępne od czwartku, czy już są? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie od czwartku-ja po prostu zapytałam panią przy kasie czy są już nowości kobo. Powiedziałam co chce i wyjęła mi "spod lady", jeszcze z kartonu ;)

      Usuń
  7. Lubię takie nudziaki ale ostatnio kupiłam taką paletkę i kolejnej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To koło do konturowania muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw do konturowania mnie nie kusi, ale na cienie mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, skusiłaś mnie i musze kupic obie te rzeczy. Te cienie to idealne miminum wyjazdowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i bym się skusiła na ten zestaw do konkurowania. Chociaż boję się, że będzie mnie zapychał.:<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałabym się konturować twarz "czymś" w kremie :/ Cienie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzyłam dzisiaj na tę paletkę, niezłe cienie, ale stwierdziłam że mam podobne i nie ma co dublować :) kółko z KOBO wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka ma piękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cienie wyglądają super, chyba używałabym tylko pierwszego i ostatniego ze swatchy. A kółeczko również fajne , ale nie mam wprawy w takich produktach ;♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają wszystkie kolory ;) Ja też nie mam wprawy, ale wydaje mi się, że będzie to nawet łatwiejsze, niż używanie typowego bronzera-wygląda naturalniej, nie ma granic, łatwo to rozetrzeć.

      Usuń
  16. Jestem niesamowicie ciekawa jak zestaw do konturowania będzie spisywał się już na buzi! Przyznam, że wygląda ładnie i kolory są chłodne, więc powinny dobrze wyglądać :) Pigmentacja cieni jest świetna i to mieniące się złotko wygląda uroczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się te cienie, ale tyle ich już mam :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobo Contour wygląda kusząco ... :D muszę to mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile kosztuje taka paletka z my secret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz na ostatnie zdanie na końcu notki ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.