O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 23 września 2015

porównanie kolorów jasnych podkładów (swatche) część 4

Seria porównawcza o jasnych podkładach jest dość popularna na moim blogu. W związku z tym postanowiłam sukcesywnie, co jakiś czas, dodawać nowe posty ;) A, że podkładów uzbierało mi się ostatnio sporo, to i częściej mogę takie porównania dodać. 

Dzisiaj na tapetę biorę 4 podkłady
-maybelline affinimat 02 light porcelain (kolor bardzo ładny, ale podkład ogólnie średni, w dodatku strasznie czuć w nim alkohol), 
-eveline cover sensation 101 ivory (kolor bardzo podobny do bourjois healthy mix 51), 
-bourjois cc cream 31 ivory (chyba najciemniejszy ze wszystkich, dla mnie był dobry w porze letniej)
-krem bb od garniera cera bardzo jasna.

Jak widać wszystkie mają żółtawe tony, więc post może być jeszcze bardziej przydatny ;) Dajcie znać czy w ogóle lubicie takie posty.

18 komentarzy:

  1. Ja lubię takie posty :)
    Podkład z Maybelline wpadł mi w oko ;)
    Jak skończę mój ukochany podkład z pupy to ten Affinimat trafi w moje ręce :)
    Nie orientujesz się może czy nadaje się on do cery normalnej/mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Wytrzymałby pewnie dłużej, niż na mojej tłustej ;) Ale szczerze, to nie wiem czy kupię go ponownie. Strasznie śmierdzi alkoholem, a przez to jak masz coś rozdrapanego, to piecze. Chociaż trzeba mu przyznać, że kolor ma naprawdę bardzo ładny.

      Usuń
    2. Od razu też mówię, że ładniej wygląda nałożony pędzlem, niż np palcami ;)

      Usuń
    3. Mówisz, że piecze jak na twarzy jest ranka? Cholercia, szkoda wielka bo prezentuje się zacnie :) Mnie produkty z alkoholem wysuszają więc temu panu chyba jednak podziękujemy i poszukamy czegoś lepszego ;) Powiem Ci Kochana odnośnie nakładania podkładu pędzlem to od ponad roku używam gąbeczki i od czasu nie wyobrażam sobie nakładać jakiegokolwiek podkładu palcem. Z czasem chciałabym kupić też pędzel i nową gąbeczkę bo ta obecna zaczyna mieć drobne pęknięcia...

      Usuń
    4. Od niego śmierdzi jak od żula, także może lepiej nie ;) Szczególnie jeśli Cię wysusza. Po roku gąbeczkę chyba jednak wypada wymienić. Nie wiem czy mówisz o zwykłej czy BB,ale mimo wszystko na pewno już nie wygląda i nie działa jak nowa.

      Usuń
  2. Ja polecam Pierre Rene Skin Balance 20 champagne. Na początku bardzo się przerazilam porównując go, już w domu do mojego Colorstaya - był różowy, taki idealnie świnkowy. Ale na skórze, nawet naczynkowej różowy ton się nie wybija, a to pierwszy tak jasny i pasujący mi podkład! I do cery tłustej lepszy niż Colorstay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go, ale jakiś bardzo jasny nie był. Generalnie całkiem dobrze mi się z nim współpracowało, ale później zaczęłam mieć wrażenie jakby miał jakiś drażniący składnik. Raczej nie kupię go ponownie z tego powodu.

      Usuń
  3. ten bb z garniera dla mnie był strasznie ciemny. u mnie sprawdzają się tylko azjatyckie bo ona są na prawdę jasne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie ma żadnego krycia, więc w sumie dla mnie bez różnicy ;) Ale może miałaś ten do cery jasnej? Ten jest do bardzo jasnej (chociaż fakt, mógłby być jaśniejszy).

      Usuń
    2. Ten krem BB z Garniera strasznie oksyduje :(

      Usuń
  4. Dla mnie post bardzo przydatny :) większość bardzo jasnych podkładów jest różowa. A ja mam typowo żółty odcień skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona, że podkład Maybelline ma taki ładny kolor. Do tej pory ciężko było mi trafić na odpowiedni odcień wśród produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zaciekawił ten z Eveline hmmm

    OdpowiedzUsuń
  7. ja co prawda nie używam narazie podkładu ale myślę, że post jest bardzo przydatny dla dziewczyny które szukają właśnie jasnych podkładów o żółtej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie pasuje najbardziej Pierre Rene 20 Champagne :) L'Oreal True Match N1też byłby spoko pod względem koloru, ale jednak nie do końca się sprawdził pod względem właściwości...

    OdpowiedzUsuń
  9. A dzisiaj kupiłam ten z Maybelline, w ogóle to mój pierwszy podkład z tej firmy. Myślisz, że będę zadowolona (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia, wszystko zależy od upodobań i typu cery.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.