O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 30 września 2015

wibo deluxe brightener korektor rozświetlający

Dawno nie miałam żadnego korektora w pędzelku, więc jak tylko usłyszałam o rozświetlającym deluxe brightener, który (wtedy dopiero) planowała wypuścić firma wibo, postanowiłam, że wrzucę go do koszyka jak tylko pojawi się w rossmannach. Cena to ok 13-15 zł.

Opakowanie moim zdaniem na plus. Pokrętło dobrze chodzi, można dozować odpowiednią ilość produktu, który wypływa z pędzelka.
Korektor stosuję na okolice pod oczami. Faktycznie tutaj się sprawdza i lubię go używać. Ładnie rozświetla ten obszar/odbija światło, nie wysusza, nie ściera się w ciągu dnia. Chyba raz czy dwa zdarzyło mi się, że wszedł w zmarszczki, ale ostatecznie można mu to wybaczyć. Nie spodziewajcie się też dużego krycia-to produkt rozświetlający, a nie kamuflujący, więc duże sińce pod oczami nie zostaną zakryte. Obietnice producenta generalnie są spore, ale jednak szczerze wątpię, żeby jakiś korektor zadziałał "anti-age". Na to raczej i tutaj nie ma co liczyć ;)
Nie narzekam na wydajność, bo stosuję kilka korektorów w tym samym czasie, w dodatku nie koniecznie codziennie. Wiem jednak, że wiele osób tutaj jest niezadowolonych, bo korektor ma tylko 1,7g (co w sumie wcale nie czyni go takim tanim) i podobno potrafi się bardzo szybko skończyć.
 Muszę też wspomnieć o kolorze. Jest on bowiem różowy. Nie wszystkim to odpowiada-mi nie przeszkadza i mam wrażenie, że właśnie dlatego daje taki ładny efekt.

Swatche
 Tutaj w porównaniu z innymi korektorami (2 od dołu).


Myślę, że mogę go polecić. Jeśli szukacie czegoś lekkiego i rozświetlającego, to możecie spróbować. Pamiętajcie jednak o różowym kolorze i małej pojemności ;)

9 komentarzy:

  1. Lubię, na razie jest jedynym, który nie wysusza mi skóry pod oczami i nie podkreśla załamań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za różowy i strasznie go mało, więc taki tani nie jest przez to. Ogólnie używam czasem, bo mam, ale nie wrócę do niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam czegoś leciutkiego i rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję, ale najpierw muszę pokończyć obecne korektory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy kolor, czyli coś dla mnie. Od pewnego czasu szukam korektora pod oczy i mam nie lada problem, ponieważ większość wpada w żółte tony;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od pewnego czasu planuje jego zakup :) Ma fajny aplikator!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.