O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 12 października 2015

pędzle real techniques sculpting brush, expert face brush, setting brush

Pędzle real techniques chodziły mi po głowie od dawna ;) Od dawna też śledzę kanał "pixiwoo" na YT, więc chęć dorwania była naprawdę bardzo duża. Jednak mimo wszystko nie chciałam zamawiać przez internet, a kupiłam dopiero stacjonarnie, w rossmannie. Każdą z trzech sztuk kupiłam oddzielnie.
Najpierw do koszyka wrzuciłam expert face brush. Ja używam go do podkładu płynnego i w tej roli sprawdza się świetnie. Równomiernie rozprowadza produkt, nie robi smug, nie powoduje, że podkład wygląda brzydko. Jest to jeden z moich ulubieńców.
Sculpting brush jest chyba moim ostatnim zakupem. Kolejny ulubieniec-tym razem do bronzera. Mam różne pędzle, o różnych kształtach, ale z tym naprawdę dobrze mi się współpracuje. Myślę, że równie dobrze nałożyłby róż, puder, czy nawet podkład.
 Setting brush początkowo kupiłam i używałam do nakładania rozświetlacza. W tej roli spisuje się naprawdę dobrze. Jednak ja tego typu produktu nie używam często, więc właściwie nie jest to pędzel niezbędny w mojej kosmetyczce. Myślę o zastosowaniu go w inny sposób-może do utrwalania korektora pod oczami. Na pewno dobrze się sprawdzi ;)
Jak widać pędzle RT są moimi ulubieńcami ;) Włosie jest gęste, nie wypada, całość jest porządnie wykonana. Jeśli szukacie czegoś dobrego, co jest dostępne stacjonarnie, to polecam.

9 komentarzy:

  1. Znam je jedynie z blogów, ale jakoś nie kuszą mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 3 pędzle, do różu, pudru i rozświetlacza, jeszcze marzy mi się ten do bronzera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na ten do sozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedne z moich pierwszych pędzli, mam do nich sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje marzenie ♥ w końcu muszę sobie kilka sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile w Rossmannie kosztuje ten pędzel do bronzera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już dokładnie, ale pewnie ok 40 zł.

      Usuń
  7. Mam Setting Brush i używam go do utrwalania korektora pod oczami, faktycznie, świetnie się sprawdza :) Mam też Blush Brush, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.