O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 18 października 2015

TOP 3 SKLEPY KOSMETYCZNE

Dzisiaj kolejny niedzielny post, który powstaje w ramach współpracy z dziewczynami. Tym razem temat, to TOP 3 SKLEPY KOSMETYCZNE.

Na pierwszym miejscu jest u mnie rossmann. Tutaj najczęściej zachodzę, mają większość rzeczy, których potrzebuję. Jakby wstawili szafę catrice, kobo i essence, to nie potrzebowałabym żadnej innej stacjonarnej drogerii.
Druga oczywiście jest natura. Ze względu na wcześniej wspomniane szafy essence, kobo czy catrice lubię tam zaglądać. Czasami pojawia się tam też niedostępna nigdzie indziej pielęgnacja-przykładem mogą być olejki ze starej mydlarni.

Trzeci będzie sklep internetowy mintishop.pl. Kupowałam w innych (kosmetyki z ameryki, ezebra) i je również polecam, ale wspominam o tym, ponieważ mają tam moją ukochaną bazę pod cienie z zoevy. Niestety ostatnio podnieśli jej cenę (z 27-28 do ok 32 zł), z czego już tak zadowolona nie jestem.

Źródła zdjęć:
http://atrium-targowek.pl/wp-content/uploads/2015/04/natura-logo.jpg
http://mallwowa.pl/wp-content/uploads/2013/11/rossmann.png
http://4.bp.blogspot.com/-EAhtACE5Ack/UfYNu5LTDLI/AAAAAAAAAr4/6mTnatrfhJw/s1600/minti.jpg

Linki do dziewczyn:

9 komentarzy:

  1. Ja też najczęściej kupuję w Rossmannie i Super-Pharm.

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo osob poleca te baze z zoevy , chyba i ja bede musiala ja wyprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja uwielbiam ;) działa jako jedyna. Nawet pisałam o niej na blogu: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2015/03/zoeva-eyeshadow-fix-long-wear-matte.html

      Usuń
  3. Oczywiście Rossmann i Minti u mnie również na szczycie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W Rossmannie zawsze jest burdel i wszystko pootwierane, w dodatku panie niezbyt się znają, zeby nie powiedziec, ze wcale sie nie znaja, do Natury mam mało po drodze, ale Minti to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak nigdy nie potrzebuje pomocy, wiec niekompetentne panie mi akurat nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  5. Rossmann i Natura, a jakże. W minti jeszcze nie zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.