O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 4 października 2015

TOP 5 pędzle do makijażu

Dzisiaj, jak co drugą niedzielę, post z serii TOP (jest tworzony w ramach współpracy między blogerkami). Mam sporo pędzli i bardzo dużo z nich naprawdę lubię. Bardzo dobrze współpracuje ze mną firma hakuro, uwielbiam też pędzel z H&Mu. Chciałam jednak, żeby ten post był chociaż trochę zróżnicowany i żeby nie było tu pędzli, które są już wycofane, więc pokazuję różne firmy i modele. Nie układam ich od najlepszego do najgorszego, bo wszystkie są równie dobre.

Pierwsze są u mnie pędzle real techniques-expert face brush i sculpting brush. Pierwszy jest bardzo dobry do wszelkiego rodzaju podkładów płynnych (nie robi smug, jest przyjemny i gęsty), drugiego używam do bronzera.
Hakuro H 21, to mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi o aplikację różu. Rozprowadza go równomiernie, nie robi plam. Kupiłam go w maju 2013 roku i mimo, że jest z włosia naturalnego, to do tej pory nie musiałam używać odżywki. Po prostu nie drapie. W przyszłości chyba dokupię jeszcze jedną-dwie sztuki.
Ostatnie dwa są z firmy glambrush. Lubię je wszystkie i naprawdę zasługują na uwagę, ale tutaj powiem o dwóch. Dużej kulce O9 (można nią nałożyć cień na całą powiekę, rozblendować w załamaniu, nałożyć korektor na niedoskonałości-na pewno kiedyś dokupię ich więcej) oraz o tym do blendowania O3 (zaczął niedawno drapać, ale po zastosowaniu odżywki jest ok-pięknie blenduje cienie w załamaniu). Tutaj możecie zobaczyć post, w którym oceniłam je po ponad roku używania (KLIK).

Muszę edytować post i dodać jeszcze jednego ulubieńca ;) Używam go codziennie odkąd go kupiłam, a pojawił się u mnie 2 lata temu. Jest to hakuro H100-nakładam nim puder na całą twarz i nadaje się do tego celu idealnie. Jest miękki, zbity, ma bardzo dużo włosia. Puder można wcisnąć (ja tak zwykle robię) lub omieść twarz. Tutaj wygląda na bardzo "szczupły", ale teraz, po latach używania jest bardziej rozłożysty.


Linki do dziewczyn:




11 komentarzy:

  1. Glam Brush i Hakuro królują chyba u każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego, ale te Glam Brush naprawdę kuszą. :)
    U mnie na blogu też już jest TOP5. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich marek pędzli najbardziej upodobałam sobie te z Real Techniques. Pędzle Zoeva nie do końca mi odpowiadają, te przeznaczone do twarzy gubią włosie, z kolei te do oczu mają zbyt sztywne włosie, które okropnie drapie przy aplikacji cienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie kusza te pedzelki od Hanii ;) uroczo wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze pędzli Glam Brush ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. expert face brush posiadam ale że nie używam wcale podkładów to leży u mnie już sporo czasu bezczynnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie, które opisałaś posiadam i bardzo lubię, Jednak Zoeva - zawsze u mnie wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Opłaca się kupić pędzle do makijażu Hakuro? Są chyba inne modele niż te które tu pokazałaś? Ja właśnie szukam dobrych jakościowo pędzli z naturalnym włosiem. Myślałam o pędzlach Nanshy - podobno są bardzo dobre. Chciałabym zacząć konturować twarz a bez odpowiednio dobranych pędzli raczej jest to niemożliwe. Póki co mój makijaż ogranicza się do podkładu i tuszu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem się opłaca-nie są bardzo drogie, a dobre jakościowo ;) Mam flat topa (H50), kulkę (H54), H21 i H24 do różu/bronzera + jakoś 2-3 do oczu i wszystkie bardzo lubię. Gdyby mi ukradli, to kupiłabym je ponownie :D W sumie chyba podsunęłaś mi całkiem niezły pomysł na post ;)

      Usuń
  9. Też uwielbiam Hakuro H21 do różu, mam wiele innych pędzli i żaden mu nie dorównuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.