O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 26 listopada 2015

my secret natural beauty fairy tale

Jakiś czas temu w naturach pojawiły się nowości firmy my secret. Jak tylko zobaczyłam paletkę natural beauty w wersji kolorystycznej fairy tale, wiedziałam, że będzie moja. Szczególnie do moich niebieskich oczu przemówiła miedź ;) Wiadomo.

Opakowanie to kasetka z przezroczystym wieczkiem. Nic wyszukanego, ale za tą cenę nie narzekam-szczególnie, że napisy dalej na niej są.
Producent dołączył do opakowania aplikator. Zazwyczaj z niego nie korzystam, ale akurat przy tych kolorach zdarza mi się.
Konsystencja moim zdaniem zależy od tego, który cień weźmiemy pod lupę. Najjaśniejsze są miłe w dotyku, może nawet jakby lekko.. kremowe? Najbardziej suchy jest cień najciemniejszy, natomiast miedź to coś w rodzaju sprasowanego pigmentu (według mnie).
Pigmentacja również zależy od koloru-najjaśniejszy i najciemniejszy są mocno napigmentowane, miedź nałożona palcem czy aplikatorem wygrywa wszystko, natomiast drugi w kolejności cień jest dość słaby. Trzeba się mocno napracować, żeby było go widać. A szkoda, bo jednak jest ładny.
Jeśli chodzi o trwałość, to jest ok. Jeśli macie dobrą bazę, której ufacie, to te cienie również się na niej utrzymają.
Czy wydałabym ponownie na ten produkt zawrotną kwotę 12-15 zł? Pewnie! Nawet dla samych kolorów, są piękne ;) Nawet dla samego złotego/miedzianego odcienia. Swoją drogą gdzieś przewinęła mi się informacja, że paletki są wyprzedawane (kolekcja limitowana), więc jeśli się zastanawiałyście nad kupnem, to to jest ostatnia szansa, żeby to zrobić.

5 komentarzy:

  1. uwielbiam te cienie <3 mam dwie paletki i używam ich namiętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się na nią skusiłam i cienie są naprawdę bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa dolne kolory są przepiękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te paletki my Secret :) Cienie na prawdę fajne jakościowo, a bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.