O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 8 listopada 2015

TOP 3 BŁĘDY MAKIJAŻOWE

Dzisiejszy temat, który uzgodniłyśmy wspólnie z dziewczynami, to top 3 błędy makijażowe. Temat ciekawy i pewnie w niektórych kwestiach nie będę oryginalna, ale przedstawię Wam moją listę takich błędów ;)

1. Za ciemny i odcinający się podkład. 
Błąd, który pewnie większość dziewczyn w młodości przynajmniej raz popełniło. Niektóre kolory podkładów w polskich drogeriach naprawdę straszą, więc powiedzmy, że nie do końca jest to wina młodych i niedoświadczonych klientek. 
Także dziewczyny: kolor dobieramy na linii żuchwy, a po nałożeniu dokładnie rozcieramy granice ;)
2. Wyrysowane lub za ciemne brwi.
Ja jestem fanką naturalnych (naturalnie wypełnionych/podkreślonych żelem) brwi. Wyrysowane, geometryczne kształty może dobrze wyglądają na instagramie, ale na żywo to jednak razi. Szczególnie jeśli do wyrysowania dołącza zbyt ciemny odcień cienia/kredki/linera.
3.Białe podkówki pod oczami. 
Widoczne głównie u gwiazd, chociaż czasami możliwe do spotkania na ulicach. Wyraźnie odznaczająca się biała "panda", to nie jest to, co chciałabym widzieć.
Źródła zdjęć:
1. http://phavi.kobietyka.pl/ph/r,800,600/multimedia/2013/0108/img-1168.jpg
2. http://wittyandpretty.com/wp-content/uploads/2014/06/worst-eyebrows-1.jpg
3. http://www.boska.pl/img/810/0/2015/03/eva-longoria-66289186.jpg

Jest oczywiście pełno innych błędów jak zbyt mocne konturowanie, zbyt duża ilość różu, konturówka ciemniejsza od pomadki itd. Jednak skoro mam wymienić 3, to w tym momencie powstrzymam się od dalszego wymieniania ;)

Linki do dziewczyn:

11 komentarzy:

  1. Te zbyt mocno podkreślone brwi to zmora wielu dziewczyn. A jeszcze nie daj boże jak mają jakiś przerysowany permanentny, to wtedy... Umarł w butach! Regularnie widuję dziewczyny, które mają do przesady przerysowany makijaż i zawsze zastanawiam się czy one widzą się w lustrze :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład i brwi znalazły się również u mnie. Nawet nie pomyślałam o białej podkówce pod oczami, a też mnie to denerwuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej przerażają te brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te brwi doprowadzają mnie do szewskiej pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ta biała panda rzeczywiście często jest widoczna na zdjęciach "gwiazd" :D a brwi tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z brwiami, jeżeli to tak mogę nazwać (bo dzieje się tam o wiele więcej) mnie, że tak się brzydko wyrażę - rozwaliło :P A za ciemny podkład widzę bardzo często, ale Panie bardzo chcę się ,,opalić" podkładem niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ze wstawiłam przerysowane zdjęcie ;) chociaz szczerze mowiac tak to często, w mniejszej skali, wyglada.

      Usuń
  7. Dzisiaj widziałam tak wyrysowane brwi u dziewczyny, że mało nie wpadłam na słup z wrażenia :C

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.