O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 15 listopada 2015

Wibo contour palette: pierwsze zdjęcia, swatche + zakupy

 Trójeczka wibo do konturowania przyciągnęła moją uwagę już przy zapowiedziach nowości. Dodatkowo teraz trwa promocja -49% w rossmannie, więc żal było nie brać ;) Dzisiaj pokażę Wam tylko zdjęcia paletki i swatche, bo jeszcze nie mam pojęcia jak się sprawuje (mogę jedynie ostrzec, że ma bardzo silny zapach). Dodatkowo dorzucę kilka nowości, które pojawiły się ostatnio w mojej kosmetyczce. Polecam obserwować mojego instagrama, pokazuję wszystko na bieżąco ;) Jestem tam oczywiście pod nazwą @chochlikkornwalijski.

I nowości ;) Kupiłam ostatnio "parę" rzeczy-podkład catrice, pomadkę essence, kredkę do brwi i cienie z hean, gumkę invisibobble, bazę pod cienie ingrid, paletkę cieni chocolate nudes catrice, żel do brwi essence, róż+krem bb+kredka golden rose oraz tusz 2000 calorii oraz najnowszy loreala i kamuflaż catrice w płynie. Na razie większość czeka na swoją kolej, ale kiedyś na pewno pojawią się osobne recenzje.
Tutaj muszę strasznie pochwalić markę hean ;) Zawsze do zamówienia dorzucają jakiś gratis, wszystko dobrze pakują (ostatnio zamawiałam na urodomanii i przy zamówieniu za 150 zł nie dostałam nawet jednej próbki). Dodatkowo lubię same produkty. Kredka do brwi jest naprawdę ok-jeśli nałożycie jej więcej, to ładnie "przyklepie" włoski, bo ma woskową formułę. 

Miałyście coś z moich nowości? Co o nich myślicie? ;)

p.s. Jakość zdjęć jest taka, a nie inna, bo po prostu są to zdjęcia, które wcześniej wgrywałam na instagrama, a więc robione telefonem/tabletem. Lepszej jakości pojawią się przy okazji poszczególnych recenzji.

31 komentarzy:

  1. Te kremy do rąk z Ziaji kuszą niebywale! :)
    A co do promocji w Rossmannie, to ja właśnie czaję się na to trio ale nie mam pewności czy ono jeszcze gdzieś we Wrocławiu w ogóle będzie dostępne :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawią mnie kremy z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne sa ;) chociaz ten pierwszy bardziej pachnie wlasnie cynamonem i imbirem, niz piernikami.

      Usuń
    2. A ja ich nigdzie nie mogę dostać ;(

      Usuń
  3. Muszę wypróbować markę Hean, nigdy nic nie wpadło mi w ręce. Czy kosmetyki tej marki są gdzieś dostępne stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia, musiałabyś sprawdzić na ich stronie ;) j

      Usuń
  4. Fajne te kremy z Ziaji ☺ a trio z Wibo u mnie nie ma w Rossmannach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie w Rossmannie nie ma jeszcze tej paletki do konturowania :/ Kremy z Ziaji kuszące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one sa jeszcze nie wystawione ;) trzeba prosić o wyjecie z szuflady.

      Usuń
  6. Ten zestaw z wibo bardzo przypomina opakowaniem Sleek :D bardzo fajna sprawa, może go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuźwa nie mogę znaleźć tej paletki z Wibo. Byłam w 3 Rossmannach i nic ;/ Może jutro lub w kolejnych dniach ją dowiozą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pytałaś kogoś z obsługi?;) bo mi tez powiedzieli, ze nie maja, a jak poprosiłam o otworzenie szuflady, to ja wygrzebałam.

      Usuń
  8. Gdybym nie wzięła paletki do konturowania z Lovely,to skusiłabym się pewnie na tę,fajnie wygląda,jak ta słynna od MUA :) z Twoich nowości mam tylko bazę pod cienie Ingrid-kupiłam kilka mies.temu i właśnie się kończy-bardzo fajna jest :) mam też dwa metaliczne tusze do kresek z GR,tyle że niebieski i ciemnobrązowy,uwielbiam i dokupię jeszcze jakiś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka nazwe i numerek ma ta pomadka z Essence? Piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o takiej paletce :)) Mega mnie zaskoczyłaś, myślałam, że to Sleek albo MUR :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowość ;) i faktycznie pewnie wzorowali sie na sleeku.

      Usuń
  11. W moim rossie nie było tego zestawu, nie dotarł jeszcze czy co.. nie wiem ;/. Na pewno nie wykupili bo byłam rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa, tylko w szufladach ;) trzeba sie pytać.

      Usuń
  12. Ta paletka wygląda identycznie jak ze Sleeka :D A ten BB z Golden Rose podobno bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy z Ziaji muszę obwąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam kupić trio z wibo ale nie jest nigdzie dostępne

    OdpowiedzUsuń
  15. To trio z Wibo wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. super kosmetyki kupiłaś. paleta z Wibo wygląda obiecująco, podobnie jak ta z Catrice :) Koniecznie muszę zakupić Camouflage z płynie. Krem do rąk z Ziaji posiadam ochronny. Jak dla mnie ma troszkę za intensywny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja koleżanka na bieżąco zagląda do Rossmanna i próbuje namierzyć nowości, w tym zestaw do konturowania, ale w Opolu nie ma tych kosmetyków. Muszę jej powiedzieć, żeby jeszcze raz zawitała do drogerii, a nuż się jej poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wibo bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wibo wprowadziło naprawdę niesamowity produkt za tak niską cenę.
    Zastanawiałam się nad zakupem tej paletki z Catrice. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie zamawiałaś kosmetyki z Hean ?

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.