O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 2 grudnia 2015

chińskie pędzle z aliexpress (opinia)

Hasło "chińskie puchacze" po raz pierwszy usłyszałam u Zmalowanej. U niej też obejrzałam cały film na ich temat, a w komentarzach trafiłam na link do strony aliexpress. Postanowiłam, że zamówię sobie zestaw, w końcu to tylko 3,60 zł za sztukę (36 zł za zestaw). Później zamówiłam jeszcze drugi, który był chyba nawet tańszy.

Zamówienia przychodzą zapakowane różnie-do jednego dołączyli taki woreczek, inny był tylko zabezpieczony folią.
Jeśli chodzi o zestawy, to mam jeden składający się z 10 i jeden z 8 pędzli. W jednym i drugim to są dokładnie te same pędzle.
Jakość pędzli nawet mnie zaskoczyła. Rączki są dobrze wykonane i sklejone (na 18 pędzli tylko jeden musiałam skleić jeszcze raz-i to po czasie), włosie nie wypada, jest w miarę dobrze i równo przycięte. Nic nie drapie po twarzy, nie niszczy produktów kolorowych itd.
Pędzle do twarzy są dość wszechstronne. Można ich używać do pudru, podkładu, różu czy bronzera. Dobrze się sprawdzają zarówno przy pudrowych jak i kremowych formułach, szybko schną po praniu. Jedyna uwaga: jeśli nakładacie duże ilości podkładu, to możliwe, że trzeba będzie "doklepać" go palcami. Pędzle nie są duże, więc przy wspomnianej wcześniej dużej ilości produktu mogą powstać delikatne smugi.
Pędzle do oczu są małymi kopiami tych do twarzy. Z racji tego, że są dość duże i długie (a więc mają mniejszy nacisk), to sprawdzą się raczej do nakładania cienia na cała powiekę, blendowania, nakładania rozświetlacza na twarz, czy może nawet pudrowania okolicy pod oczami. Najbardziej użyteczny do pracy na samej powiece jest pędzel "ostro" zakończony (ostatni po prawej na zdj poniżej). Zapewnia większą koncentrację koloru i bardziej widoczny efekt. Ja bardzo lubię używać go do podkreślania zewnętrznego kącika ciemniejszym cieniem. Możliwe, że nada się też do aplikacji cienia na dolną powiekę.
Ja mogę Wam polecić te pędzle ;) Używam ich od wakacji i nic się z nimi nie dzieje, a sama współpraca jest raczej przyjemna. Kupiłabym je ponownie, gdyby się w jakiś sposób zniszczyły.

7 komentarzy:

  1. wyglądają całkiem fajnie, Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. porządnie wyglądają, ja też robię zakupy na aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają. zwłaszcza te do blendowania, nakładania cieni. może się na nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę nich. Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, ale czarną wersję ;) Również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają całkiem ciekawie, ale na razie czuję się pędzlowo zaspokojona:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.