O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 20 grudnia 2015

eveline cover sensation długotrwały podkład kryjący + życzenia

Na temat tego podkładu wyrabiałam sobie zdanie strasznie długo. Nie wiedziałam też czy w ogóle pisać na jego temat, bo podobno został wycofany z rossmannów. Ostatecznie (jak widać) postanowiłam skrobnąć kilka słów, bo może akurat można go jeszcze dorwać ;)
Cover sensation chwyciłam głównie ze względu na obietnice producenta. Określa on ten produkt jako "długotrwały podkład kryjący". Kolor, który posiadam, to 101 ivory, czyli najjaśniejszy. Jest on-jak się okazało-żółtkiem. Dodatkowo dość jasnym żółtkiem, co już bardzo przemawia na jego korzyść.
Konsystencja podkładu jest "konkretna". Dość gęsta, w zbyt dużej ilości może powodować efekt szpachli. Jeśli jednak nałożymy go w rozsądnej ilości pędzlem, to możemy uzyskać naprawdę zadowalające krycie. Gdy mam pod spodem jeszcze bazę, to faktycznie mogę określić go mianem długotrwałego. Sam też daje rade, ale wiadomo jak to jest z tłustą cerą. Tak czy inaczej po jakimś czasie zaczyna się błyszczeć. Jeszcze nie spotkałam podkładu, który zmatowiłby moją twarz na cały dzień.

Poniżej możecie zobaczyć porównanie z innymi podkładami ;) Jak widać jest najbardziej żółty z nich wszystkich.
Nie zauważyłam przesuszenia skóry, nie wystąpiła też reakcja alergiczna czy wysyp niespodzianek. Polubiłam się z tym podkładem i jeśli naprawdę został wycofany, to będzie mi przykro z tego powodu (jak ten mi się skończy). Najlepszą rekomendacją jest chyba to, że wzięłam go ze sobą do domu na święta i sylwestra ;)

P.S. 1


P.S. 2 Nie wiem czy coś się jeszcze tutaj pojawi przed Wigilią, więc chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku ;)

9 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że ten podkład jeszcze do nas powróci w nowej szafie graficznej. Eveline lubi co kilka miesięcy zmieniać wygląd kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję na powrót tego podkładu :) Ciężko dobrać podkład, który zmatowi na cały dzień skórę, zawsze musiałam poprawiać pudrem prasowanym (zresztą też z Eveline) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka, a właśnie chciałam do wypróbować a tu taka informacja, że wycofują :(. Faktycznie nie mogłam go znaleźć w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że wprowadzają jakiś nowy matujący i długotrwały podkład ;) Pytałam na fb czy to ten sam, ale jeszcze mi nie odpisali.

      Usuń
  4. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten podkład i oddałam go szybciej niż kupiłam. U mnie się wcale nie sprawdził. Poza kolorem nie miał nic fajnego. Ja krycia w tym podkładzie w ogóle nie widziałam :( a próbowałam nakładać i pędzlem i gąbeczką i nawet palcem. Szkoda, bo testując go w Rossmanie na ręku wydawał się obiecujący. Kupiłam go na promocji 49% więc nie było mi szkoda go oddawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten podkład też sie nie sprawdzil niestety... Krycie było nawet okej, ale niczym nie dało sie go rownomiernie rozsmarować.Ewentualnie gdy nakladalam go palcami wyglądał dosc dobrze. Poza tym po 2óch godzinach ważył się na mojej buzi :/ No i ten koszmarny zapach, rodem z gabinetu dentystycznego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Bardzo fajny test oraz prezentacja produktu. Bardzo dziękujemy, że zechciałaś zaprezentować opinię o naszym podkładzie swoim czytelnikom. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.