O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 16 grudnia 2015

nowości ;)

Hej ;) Ostatnio czas jakoś bardzo szybko leci, poza tym zbliżają się zaliczenia na uczelni (i jak co roku zaskakują studentów-głównie ilością materiału), więc dziś lekki, szybki i przyjemny post. Pokażę Wam co w ostatnim czasie do mnie trafiło.
Paletka semi sweet chocolate bar. Jeszcze nie zdążyłam użyć nawet wszystkich cieni, ale chyba się polubimy.
 Zamówienie z ezebry. Hakuro H21, mój ulubieniec maybelline lash sensational, dam też drugą szansę czekoladowemu lorealowi, puder stay matte, gumka invisibobble, cień makeup revolution (dostałam jako gratis do zamówienia). Kryolan jest ze sklepu ladymakeup.
 Glambox, mniejsza wersja. Idealnie pomieścił cienie, które miałam w mniejszych paletkach albo których jeszcze nawet nie rozpakowałam, bo nie miały gdzie mieszkać. Wydaje się być porządną paletą, więcej na pewno powiem po dłuższym czasie użytkowania.
 MAC harmony. Chodził za mną już chyba 2 lata, w końcu musiałam go kupić ;) Nie jest tak chłodny jak się spodziewałam, ale myślę, że nadaje się do konturowania. Zresztą ja i tak typowo twarzy nie konturuję, nakładam i róż i bronzer właściwie w tym samym miejscu.
 Nowy domek dla pędzli ;) Wydaje się tego dużo, bo mam 2 zestawy chińskich puchaczy.
 Żel do brwi essence. Na pewno pojawi się osobna recenzja.
 I zakupy z inglota-konturówka nr 67 (jasno-różowo-beżowy, właściwie kolor moich ust) oraz pomadka nr 52.
 Nivea balsam po goleniu. Tak, jest dla mnie ;) W końcu i ja postanowiłam wypróbować go jako bazę.
 Gąbeczka real techniques. Kupiłam w rossmannie chyba 2 dni temu (na promocji za 25 zł).

17 komentarzy:

  1. Sporo nowości, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości:) A ten pierwszy obrazek będę mieć na względzie przy zakupie kolejnej palety cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak konturówka i pomadka Inglot wyglądają na ustach i jak będą się sprawdzać :)
    Balsam po goleniu jako baza?? Mój mąż takiego używa, ale zgodnie z przeznaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna poleca go Nikkietutorials (yt), wiec postanowiłam sprawdzić na sobie ;) najwyżej oddam komuś z rodziny jak sie nie sprawdzi.

      Usuń
    2. Poszukałam, poczytałam, pooglądałam i jutro spróbuję ;)

      Usuń
    3. Daj znać jak się sprawdza ;)

      Usuń
  4. Haha- świetny obrazek na początku :D ciekawe nowości :) lubię robić zakupy na ezebrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę mój ulubiony matujący Kryolan :) Fajne nowości, sporo rzeczy bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dobrze zaopatrzonego Rossmanna:) U mnie w żadnym nie ma pędzli i jajeczek Real Techniques;)

    Paletka Too Faced jest genialna:) Dzięki niej przekonałam się, że warto kupić jedną droższą paletę w neutralnej kolorystyce niż inwestować w pojedyncze cienie, o których później się zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę doczekać się recenzji o żelu do brwi :) interesujący ten róż z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę również takie piękności hi hi hi :P
    Obrazek na początku - mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Antishine uwielbiałam, ale mi się już skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle szaleństwo zakupowe :-) paletka cieni jest swietna. Co do balsamu po goleniu nivea to mój K ma wrazliwa skore i woli balsam z loreala (ale nie ten do wrażliwej skory tylko normalny pomarańczowy bo ten do wrażliwej ma wysoko alkohol w składzie). Nie wiem jak sprawdza sie jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Semi Sweet, z resztą obie czekolady to moje hity 2015 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ten mem na początku <3 tak bardzo ja :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.