O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 1 grudnia 2015

rimmel oh my gloss!

Jakiś czas temu dostałam błyszczyk firmy rimmel. Sama bym pewnie takiego koloru nie wybrała, ale pomyślałam, że spróbuję ;)

Opakowanie jest typowo błyszczykowe-przezroczysta buteleczka i gąbeczkowy, spłaszczony aplikator.
Formuła moim zdaniem jest przyjemna. Produkt rozprowadza się bezproblemowo, nie wysusza ust (a nawet mam wrażenie, że lekko nawilża), nie klei się.
Kolor, to taki różo-fiolet z drobinkami. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, ale na ustach jest półtransparentny, więc nawet dla mnie jest ok.
Ogólnie jestem zadowolona, jednak z racji drobinek jest to dla mnie kosmetyk raczej letni. Pewnie wrócę do niego wiosną ;)

6 komentarzy:

  1. Nie dla mnie, nie lubię brokatu w błyszczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie lubię borkatowych drobinek ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka takich błyszczyków, ale coraz bardziej przekonuje się do zwykłych pomadek, bo błyszczki często kleją mi się do włosów :( Super blog, fajne piszesz posty, zaczęłam Ciebie obs. i wpadnę tutaj jeszcze nie jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio zgromadziłam całkiem sporą kolekcję pomadek i kredek, więc błyszczyków używam w nieco mniejszym natężeniu. Ale jakiś jeden-dwa zawsze dobrze mieć ;)

      p.s. Miło mi, że blog się przydaje ;)

      Usuń
  4. nie lubię błyszczyków, także raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go i całkiem przyjemnie sie go zużywało :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.