O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 5 grudnia 2015

sylveco odżywcza pomadka z peelingiem

Gdy tylko odkryłam sklep, w którym mogę kupić produkty sylveco stacjonarnie, postanowiłam przyjrzeć się bliżej ich kosmetykom. Lekki krem brzozowy średnio przypadł mi do gustu, ale postanowiłam jeszcze wypróbować pomadkę z peelingiem.

Pomadkę dostajemy zapakowaną w kartonik-z dokładnym jej opisem, składem itd.
Na początku do końca nie wiedziałam, czy można ją zostawić na ustach czy trzeba użyć jako typowego peelingu i zetrzeć po całym "zabiegu". Robiłam więc różnie i używałam w dwojaki sposób.
Muszę powiedzieć, że akurat na tym produkcie się nie zawiodłam. Ładnie ściera wszystkie skórki, pozostawia usta w dobrym stanie. Oczywiście nie szorowałabym peelingiem po mega wysuszonych czy zmaltretowanych przez życie ustach, ale do takiej zwykłej pielęgnacji jak najbardziej polecam. Na pewno kupię kolejne opakowanie, bo cena też jest bardzo znośna (10 zł). Jedyny minus, to krótki termin przydatności, bo tylko 3 miesiące od otwarcia.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją ^^ Ja najczęściej smaruję nią usta, a potem przejeżdżam jeszcze po nich palcem. Kupiłam taką także mojemu chłopakowi i przypadła mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poprzedniczka, też ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i uwielbiam:)
    Ps.w wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie z pedzlami Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zdobyłam ją wczoraj ;) Mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jej nie miałam i chyba na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i bardzo lubię. Swoją pomadkę kupiłam w drogerii natura za ok 10 zł. Super skład i ... smak. Myślę, że jest to kosmetyk, który warto kupić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.