O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 15 stycznia 2016

catrice all matt plus (recenzja, swatche)

Ostatnio w mojej kosmetyczce utworzyła się "podkładowa kolejka". Catrice all matt plus czekał długo (od listopada 2014), ale ostatecznie dobił się na jej początek ;)

Opakowanie, to buteleczka z pompką (w końcu zabezpieczona taśmą! Chociaż przez nią mało nie odkroiłam sobie dwóch palców..). Wszystko działa dobrze i sprawnie, mam nadzieję, że tak zostanie do końca.
Odpowiada mi w nim zarówno konsystencja jak i krycie (średnie). Nie mam problemu z rozprowadzeniem, wchodzeniem w zmarszczki, pory czy podkreślaniem suchych skórek. Pamiętam, że infinite matt był bardziej kremowy i jakby nawilżający. Ten jest zdecydowanie podkładem matującym. Przy mojej tłustej cerze nie jest super długotrwały, ale na co dzień to dobry wybór.
Nie zauważyłam, żeby produkt wysuszał, zapychał czy podrażniał moją cerę. Kolor mógłby być jaśniejszy, ale zimą praktycznie cały czas noszę jakiś szalik czy komin, więc jest mi to bez różnicy. Postaram się go po prostu zużyć przed końcem "szalikowego" okresu. Ale tak czy inaczej raczej się nie odcina (albo ja tego nie zauważam).
Tutaj porównanie kolorów z lorealem true match 1N oraz jakiś czas temu recenzowanym podkładem eveline.

Ogólnie produkt jest... dobry. Nie zrobił mi krzywdy, nadaje się do codziennego stosowania, jest matujący i zakrywa drobne niedoskonałości. Dobrze wygląda nałożony zarówno palcami jak i pędzlem. Jedynie kolor mógłby być jaśniejszy, ale możliwe, że i tak kupię go kiedyś ponownie (możliwe, bo jestem w trakcie testowania innych).

7 komentarzy:

  1. Zawsze czaiłam się na podkłady Catrice ale jakoś nigdy ostatecznie ich nie kupiłam. Ten prezentuje się całkiem nieźle ale kolor rzeczywiście wypada ciemno. Z drugiej jednak strony, z tego, co wiem, ten L'Oreal jest bardzo jasny, więc może ten Catrice nie byłby taki straszny ;). Muszę go kiedyś przetestować :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam matowy podkład od Catrice i bardzo lubiłam, ale nie pamiętam już jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawy, ale raczej się nie skuszę, ponieważ mam swojego ulubieńca z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie miałam jeszcze kosmetyków Catrice . używam kremów bb skin 79, są naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby być jaśniejszy, ale ma ciekawą tonację. Może kiedyś wypuszczą dodatkowy, jaśniejszy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ciemny będzie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, kolorek mógłby być jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.