O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 23 stycznia 2016

kobo eyebrow colour

Kolejna recenzja i kolejny produkt kobo ;) Tym razem cień do brwi eyebrow colour.

Opakowanie wygląda jak standardowy słoiczek, w którym sprzedawane są cienie tej firmy. Ładny, czarny i zakręcany. 
Kolor, który posiadam, to 302 ash-drugi w kolejności, chłodny brąz, raczej dla średnich/ciemniejszych blondynek.
Cień do brwi zachowuje się jak.. cień. To znaczy, że ma dobrą pigmentację, przyciemnienie brwi można stopniować (od bardzo naturalnego koloru aż po mocne wyrysowanie), a efekt jest "rozmyty". Moim zdaniem takie wypełnienie brwi ostatecznie wygląda dobrze i lepiej, gdy ktoś nie jest jeszcze przyzwyczajony do innych, mocniejszych produktów.

7 komentarzy:

  1. Mam te cienie i używam ich od długiego czasu non stop. To mój brwiowy faworyt. A ten kolor, który pokazujesz jest idealny dla klasycznej, polskiej urody :).

    OdpowiedzUsuń
  2. sama pisalam o kobo :) tego produktu akurat nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię set do brwi z Catrice, choć teraz rzadko je maluję, bo robię hennę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ciemniejszy odcień i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić na jakiś ciemniejszy kolor, bo na razie nr 1 jest puder do brwi Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się na niego skuszę jak wykończę cień z Golden Rose :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.