O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 20 stycznia 2016

kobo fashion color pomadka w kredce

Pomadki w kredce kobo weszły do oferty chyba w okolicy sierpnia. Poszłam od razu do drogerii i wrzuciłam do koszyka dwie najjaśniejsze sztuki.

Dobrze, że kredki są wykręcane. Dużo bardziej wolę takie rozwiązanie, niż temperowanie.
Kolory, które posiadam, to 201 twist oraz 202 natural. Oba jasne, dzienne i naturalne. Bardzo dobrze sprawdzają się zarówno do neutralnego jak i nieco mocniejszego, czy letniego makijażu.
Zaskoczyła mnie dobra pigmentacja. Myślałam, że to będzie kredka typu "pomadko-błyszczyk". Z większą ilością połysku, niż koloru. Jednak produkt naprawdę wygląda jak pomadka.
Samo noszenie jest komfortowe. Może nie jest to produkt nawilżający, ale też nie przesusza ust i nie podkreśla suchych skórek. Przez to całkiem długo trzyma się na ustach (oczywiście jeśli nic nie jemy i nie pijemy).
W zasadzie jestem zadowolona z zakupy. Nie planuję iść po inne kolory, bo tamte są już zbyt "dzikie", ale te naturalne mogę polecić.

7 komentarzy:

  1. Naturalne odcienie tych pomadek w kredce są bardzo fajne. Te "dzikie" też ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wydają się być całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory :) Szkoda, że Kobo jest tak średnio dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skuszę się na jakiś kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o,takie kolory właśnie lubię,oba odcienie mi się podobają,pomyślę i popatrzę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam parę odcieni i jestem zadowolona:) To dobre pomadki w przystępnej cenie, może nie tak trwałe jak Golden Rose Velvet Matte, ale wypadają całkiem przyzwoicie:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.