O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 2 stycznia 2016

zoeva naturally yours (recenzja, swatche, cienie z bliska)

Naturally yours, to paletka, która chodziła za mną od dawna ;) Z całej oferty kusi mnie w tym momencie jeszcze tylko smoky. Chociaż na razie i tak dam sobie spokój, bo cieni mam akurat dużo. Zapas do końca życia, a na pewno na kolejne 10 lat ;) W każdym razie kilka miesięcy temu udało mi się ją wrzucić do wirtualnego koszyka.

Opakowanie jest kartonowe. Nie wiedziałam czego można się po takim spodziewać, ale ostatecznie widzę, że jest dość trwałe. Paleta co prawda leży na półce, ale przez te kilka miesięcy nic się nie oderwało ani nie zniszczyło.
Tutaj możecie zerknąć na skład. Widzę, że jest też informacja o tym, że powinnam ją zużyć w ciągu 36 miesięcy. Niby długo, ale mając kilka palet pewnie i tak się nie wyrobię. Chociaż akurat w przypadku cieni nie nakręcam się na terminy-cienie każdej firmy mogą poleżeć nawet i kilka lat (jeśli są dobrze przechowywane).
Kolory są bardzo "moje". Praktycznie same brązy i beże, zarówno połyskujące jak i maty. Dwóch najjaśniejszych używam zamiennie na całą powiekę, natomiast moim ulubionym połączeniem dziennym jest piękny brąz o nazwie soft & sexy (w załamaniu) oraz smooth harmony (na całej powiece).
Całej reszty brązów używam zamiennie. Albo na całą powiekę albo w załamaniu albo wzmacniam jeden kolor drugim. Najrzadziej używam na pewno czerni (praktycznie w ogóle), slow dance również sporadycznie. Warto wspomnieć, że forever yours jest odpowiednikiem mac'owskiego club lub pigmentu inglota 85. Jednak po dobrym roztarciu wygląda moim zdaniem jak zwykły brąz.
Pigmentację mogę ocenić jako bardzo dobrą. Cienie są dobrze widoczne na powiece, nie blakną w ciągu dnia i nie osypują się. Trzeba tylko mieć dobry pędzel ;) Gdy kombinowałam po zakupie i miałam nieodpowiedni, to cienie sypały się na biurko, a na pędzlu nie zostawało nic.
Trwałość również jest zadowalająca. Przy odpowiedniej bazie cienie utrzymają się cały dzień.
Swatche
Paletę oceniam jak najbardziej pozytywnie. Gdybym była normalną dziewczyną, która nie ma bloga i nie interesuje się makijażem, to z pewnością poprzestałabym na tej jednej. Uważam, że jest to dobry produkt, czy prezent zarówno dla kogoś, kto zaczyna przygodę z makijażem, jak i dla osoby, która po prostu tym makijażem lubi się bawić. Kolory są "nudne" (nie dla mnie), ale ładnie skomponowane, więc dla kobiet, które cenią klasykę w makijażu na pewno będzie ok.

22 komentarze:

  1. Też mam tę paletę i jestem jej ogromną fanką. Podobnie jak tej En Taupe :). Wykonanie nimi makijażu jest bardzo proste. Świetnie się z nimi pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paletka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie ciegle zastanawiam nad nia;(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne kolorki dla mnie, właśnie takie wybieram najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, mam plan ją kupić i z każdą recenzją utwierdzam się w przekonaniu, że muszę ją kupić.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta paletka. Choć trochę droga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam, ale obecnie jeśli podzielisz cenę przez liczbę cieni, to pojedynczy cień wyjdzie taniej niż inglot :P

      Usuń
  7. Nie wiem czemu jeszcze jej nie mam ! Wygląda na prawdę pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie wyglądają genialnie! Moim postanowieniem jest jej kupno jeszcze w tym roku, tej wiosny :D Piękna, piękna, piękna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wygląda ta paleta! odcienie są boskie, bardzo w moim guście. Coraz bardziej kusi...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę paletę, choć ma dla mnie trochę zbyt ciepłe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta paletka,cienie są bardzo moje,ale cena mnie trochę odstrasza...ostatnio trafiam na bardo dobre cienie a dużo tańsze,więc taka paletka to dla mnie luksus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeliczeniu cena/ilość cieni wychodzi taniej od inglota ;)

      Usuń
  12. Odcienie idealne, w ogóle od pewnego czasu trzymam się bezpiecznych beży i brązów:) Przy moich opadających powiekach eksperymenty z zielenią czy fioletem zazwyczaj kończą się porażką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie kolorki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie kuszą mnie palety Zoevy! Ta jest idealnym nudziakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tej palety, ale kolorystycznie bardziej mi się podoba Cocoa Blend :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, bo utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że powinnam sobie kupić tą paletkę :P a potem w planach mam jeszcze Smokey chociaż mam mnóstwo cieni nie umiem sobie odmówić ich jakoś :P


    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zostałam właścicielką tej palety i uważam, że jest cudowna. Świetnie dobrane kolory, znakomita pigmentacja, a odkąd zaczęłam jej używać bardzo dużo osób chwali mój makijaż :) plus 100% do pewności siebie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.