O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 2 lutego 2016

invisibobble

O gumkach invisibobble słyszałam już od wielu miesięcy. Zazwyczaj nie przejawiam chęci kupowania gadżetów za cenę wyższą, niż ta, w której mogę dostać podobne produkty. Jednak wiadomo jak to jest-a wszyscy o tym mówią, a to kolorowe, urocze.. I tym sposobem kupiłam najpierw wersję blond, później przezroczystą, a następnie śliwkową i niebieską widoczną na zdjęciu. Co ciekawe teraz gumki pojawiły się w drogerii natura, więc dostępność jest jeszcze lepsza ;) Ja zazwyczaj po prostu dorzucałam do jakiegoś zamówienia.

Gumki przychodzą w przezroczystych kartonikach. Możecie kupić komplet 3 sztuk lub pojedynczo.
Muszę powiedzieć, że jestem z nich naprawdę zadowolona. Jeśli jakiś szampon obciąży mi włosy i zostanie z nich tylko smętny ogonek, to gumka bardzo dobrze trzyma w ryzach nawet najcieńszy kucyk. Dodatkowo jest bardzo przydatna przy nakładaniu masek. Ja po prostu nakładam maskę na włosy, związuję je w koka, chodzę w tym ok pół godziny, a po wszystkim myję gumkę wodą z mydłem i gotowe.
Jeśli gumka się rozciągnie, to wystarczy wrzucić ją do gorącej wody (albo nawet wrzątku, wszystko jedno) na kilka minut. Wróci do swojego pierwotnego rozmiaru. Ze swojej strony naprawdę polecam ;)

10 komentarzy:

  1. Kręcę sobie co noc na nią włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie mam ale w końcu zakupie i sama sprawdzę to małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze problem, bo ta gumka zaplątuje mi się we włosy tak, że tracę sporą garść przy ściąganiu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. invisibobble mam i ja, ale przezroczyste, bezbarwne.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię invisibobble. Mam brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam już drugie opakowanie tych gumek :). Pierwsze kupiłam w standardowej cenie w Hebe, a drugie pudełeko oryginalnym zamówiłam na Aliexpress za 8 zł. Są bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ich wypatrywałam dziś w Naturze ale nie znalazłam :D a zgubiłam moją i inne gumki to nie to, na szczęście udało mi się zakupić gdzieś indziej :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i jestem zadowolona, zarówno z wersji kupionej w Biedronce, jak i w Douglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam je w Biedronce ;) czarne i bezbarwne ;0

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.