O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 9 lutego 2016

miss sporty insta glow || Podkład dający efekt photoshopa?

Jakiś czas temu firma miss sporty wyszła z propozycją nowej serii produktów-insta glow. W jej skład wchodzą róże, baza i podkład (możliwe, że o czymś zapomniałam). Swój egzemplarz podkładu chwyciłam głównie dlatego, że w świetle drogeryjnym wydawał się bardzo jasny i żółty. A wiadomo jak to przyciąga ;) Nie było mi szkoda zaryzykować również ze względu na cenę-to ok 12-13 zł.

Opakowanie, to miękka tubka, z której prawdopodobnie będzie można wydobyć produkt do końca.
 Kolor, który posiadam, to 001 ivory, czyli najjaśniejszy. Jednak o ile w świetle drogeryjnym wyglądał na jasnego żółtka, to w domu zauważyłam w nim coś na kształt tonów różowych. Nie tworzy jednak efektu świnki, więc jakoś można to przeboleć.
 Producent obiecuje naprawdę fajne rzeczy: efekt photoshopa (kto by nie chciał?), nieskazitelną i idealną cerę. Czy obietnice rzeczywiście zostały spełnione? Nie. Podkład zdecydowanie nie przypadł mi do gustu-ma bardzo małe krycie, dość szybko się świeci i wygląda nieświeżo (mam cerę tłustą), nie poprawia wyglądu cery w żaden sposób. W dodatku wydaje mi się, że ma w sobie drobinki. Może sprawdziłby się dla kogoś z idealną, normalną/suchą cerą. Jednak czy faktycznie taka osoba szukałaby "efektu photoshopa"? Nie wydaje mi się ;)
Skład i swatch
Jeśli go miałyście, to dajcie znać jakie są Wasze odczucia ;) Ja użyłam go dosłownie kilka razy i na razie nie mam ochoty na więcej. Pewnie skończy jako podkład na szybkie wyjścia albo na działkę.

17 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, jestem ciekawa tego jak się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj post, to się dowiesz :P

      Usuń
    2. może jest ciekawa jak się sprawdzi u niej, nie u ciebie

      Usuń
  2. jakoś nie ufam bardzo tanim podkładom :) ja mam bardzo duże wymagania dla podkładu i bardzo rzadko mi coś pasuje, więc najpierw latam, maziam się, biorę próbki i dopiero po głębszym sprawdzeniu kupuję :D

    zapraszam do siebie i będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w rozdaniu, bo póki co zainteresowanie jest nieduże, a nagroda jest chyba fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z podkładami, tej Miss Sporty widziałam na wyprzedaży w Rossmannie, ale nic nie pokusilo mnie, żeby go kupić :)

      Usuń
  3. Jeśli ma drobinki, to na pewno się na niego nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ma kolor, szkoda, że nie byłaś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nim, ale nie lubię podkładów tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę go po raz pierwszy, ale lubię testować nowe podkłady więc może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu i na razie nie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jasny, ale w takie bajki jak efekt photoshopa nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż ma w miarę jasny odcień :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i raczej nie będę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszłam przez wiele podkładów i najlepiej radzi sobie Revlon. Takie podkłady są dobre na szybkie zakupy lub na spacer, bo są lekkie :) Zazdroszczę kobietom, którym wystarczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie revlon teraz masakrycznie uczula :/ Nie mogę go już używać.

      Usuń
  12. używam tego podkładu od jakiegoś czasu. Rzeczywiście, do suchej cery jest świetny - bardzo ładnie rozświetla i nawilża, moja skóra wygląda przy nim na znacznie mniej zmęczoną.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.