O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 27 lutego 2016

Moja kolekcja pędzli (aktualizacja)

Była kolekcja róży, kolekcja cieni, więc czas uaktualnić też kolekcję pędzli ;) Bez zbędnego gadania przechodzę do zdjęć i opisu. Niech Was nie przerazi wielkość "kolekcji"-taki wygląd, to zasługa 3 zestawów chińskich puchaczy.
Jak widać wciąż mam stare pędzle, które kupiłam (a raczej mama mi kupiła) na początku mojej makijażowej przygody ;)
Te kupiłam nieco później, ale również mają kilka lat.
Mój pierwszy pędzel kabuki ;) Mam do niego ogromny sentyment.
Ten, o dziwo, jest z oriflame. Nie mam pojęcia czy są jeszcze dostępne ani czy można dostać tą serię (giordani gold).
Nieśmiertelne pędzle essence-mam jeden skośny do eyelinera/brwi i dwie fioletowe kuleczki. Używam ich do tej pory.
Pędzle z H&M również mają kilka lat. I także dalej są w użyciu.
Mam też kilka różnych, przypadkowych pędzli. Te poniżej są z biedronki, czasami też skusiłam się na jakiś z edycji limitowej essence "bo jest taki słodki". Kobietę łatwo namówić :D
Mam też sporo pędzli hakuro ;) H50, H54, H14, H100 (kabuki, świetny do pudru), H21 (super do różu), H24, H79, H66, H76, H70. Nie wszystkie są na zdjęciu, bo wpis byłby piekielnie długi.

 Real techniques kupiłam stosunkowo niedawno, jednak zdecydowanie zdążyłam się z nimi polubić.


Pędzle glambrush również bardzo polubiłam ;) Mam ich naprawdę dużo-ławkowiec, O13, T14, T16, O3 (x2), O17, SS6, T10, O9 (x2), T8 (x2), O12 (x2), O14, O5, SS7. Ze wszystkich jestem zadowolona ;)
No i przyszedł czas na chińskie pędzle z aliexpress. Mam 3 takie same komplety i jak dla mnie sprawdzają się dobrze. Inaczej przecież nie zamawiałabym kolejnych ;) Może te do oczu nie są precyzyjne i trochę za długie (nadają się bardziej do rozcierania i nakładania cieni na całą powiekę-poza jednym, spiczastym. Ten jest świetny), ale i tak używam z przyjemnością. Są miękkie, nie drażnią oka/twarzy, nie gubią włosia. Na 30 sztuk musiałam ponownie skleić tylko jeden pędzel.
Z tej samej strony mam też kilka dziwaków-jeden do konturowania, jeden mini kabuki z rączką (ale muszę powiedzieć, że bardzo ładnie rozprowadza podkład, jestem z niego zadowolona).

I na koniec zostawiłam sobie pędzel Maxineczki ;) Rzeczywiście bardzo miękki, ładnie nakłada bronzer. Więcej pewnie napiszę w osobnym poście. Poniżej porównałam Wam go jeszcze z pędzlem glambrush T8. Jeśli szukacie czegoś tańszego o podobnym kształcie, to może Was to zainteresować.

10 komentarzy:

  1. wow, spory zbiór :)! ja chciałabym kupić zestaw zoeva, ale pędzle maxineczki też ciekawie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora kolekcja :) Ja mam Hakuro i bardzo je lubie. A z M Brush by Maxineczka mam na razie jeden do oczu 07. Faktycznie bardzo miekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja :) zwłaszcza ta częśc z hakuro i rt ;D

    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja!
    Moją uwaę zwróciły te chińczyki białe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja wczoraj zamówiłam chiński zestaw i juz nie moge sie doczekać !!!! Tez śmieszny biały do podkładu tez zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja, mam te białe chińczyki ze złotymi skuwkami. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maxineczka wypuściła własne pędzle?

    A propos fioletowych kuleczek z Essence to też wciąż z nich korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są dostępne w mintishopie ;)

      Usuń
  8. Mam wiele tych samych pędzli, oczywiście uwielbiam ten komplet chińskich :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.