O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 22 lutego 2016

rimmel scandaleyes xtreme

Uwielbiam testować tusze do rzęs ;) Poprzednia notka odnosiła się do tuszu super curler, natomiast dzisiaj napiszę kilka słów o scandaleyes xtreme.

Opakowanie jest typowe dla tuszy rimmela. Dość grube, porządne i kolorowe. 
Szczoteczka jest silikonowa-z jednej strony ma krótsze "włoski", a z drugiej dłuższe. Zapowiadała się naprawdę świetnie.
Nie mogę powiedzieć, że jest to zły tusz. Nie osypuje się, trzyma cały dzień i nie podrażnia oczu. Efekt jaki daje, to raczej wydłużenie, niż pogrubienie. Trzeba jednak uważać przy nakładaniu-maskara nawet po długim czasie od otwarcia jest wciąż mokra i można sobie skleić rzęsy. Dlatego nie lubię po nią sięgać, gdy się spieszę albo wiem, że makijaż musi wyglądać perfekcyjnie. Z pewnością nie jest to mój ulubiony tusz, chociaż najgorszy też nie jest. Powiedziałabym, że taki średniaczek.

9 komentarzy:

  1. Na Twoich rzęsach prezentuje się całkiem ładnie :). Ja generalnie nie mam dobrych wspomnień z tuszami marki Rimmel, więc nie wiem czy skusiłabym się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam i jakoś mnie do niego nie ciągnie, ale efekt nie jest najgorszy !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przekonują mnie tusze Rimmela. miałam jeden lub dwa, okazały się totalnymi niewypałami, i od tamtej pory już po nie nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam żadnego tuszu tej marki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tuszami Rimmela. Poza tym ta szczoteczka średnio mi się podoba, nie lubię takich. Jednak efekt na rzęsach jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się kształt szczotki i to że wydłuża, na tym bardziej mi zależy niż na pogrubieniu, fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rzęsy super po nim wyglądają ;) szkoda tylko, że skleja rzęsy.. nienawidzę tego w maskarach.
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajny efekt nim uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoich rzęsach daje całkiem ładny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.