O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 20 lutego 2016

rimmel super curler 24 hr

Super curler, to najnowsza (lub jedna z nowszych) maskara, którą wypuściła na rynek firma rimmel. Sama rzęs zazwyczaj nie podkręcam, ale tusz z wielką chęcią wypróbowałam ;)

Opakowanie jest typowe dla tuszy. Szczoteczka jest "włochata", również tradycyjna (z tym, że lekko zagięta).
Gdybym tego tuszu nie dostała do przetestowania, to uznałabym, że kupiłam wcześniej otwierany. Formuła od początku jest dość sucha, a sama szczoteczka nabiera na rzęsy niewielką ilość produktu.
Jednak, gdy już nauczyłam się jak z niej korzystać, to efekt naprawdę mnie zadowala. Rzęsy są wydłużone i pogrubione, a efekt utrzymuje się cały dzień. Nie zauważyłam, żeby tusz się osypywał czy kruszył albo podrażniał oczy (ale praktycznie z żadnym tuszem nie mam takich problemów).

7 komentarzy:

  1. Super opakowanie ma ten tusz :) a Twoje rzęsy po nim są świetne :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam bardzo podobne spostrzeżenia - tusz, jego działanie na rzęsy jest bardzo fajne, ale jeśli chodzi o konsystencje, szybkie wysychanie w opakowaniu, plus do tego że nie wytrzymywał u mnie całego dnia, to nie uczyniło go moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie spisywał się najgorzej, ale jakoś wybitnie też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt na rzęsach i szczoteczka, mój ulubiony typ szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.