O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 6 lutego 2016

ziaja zimowy krem do rąk łagodzący i ochronny

Przed świętami zobaczyłam w sklepie ziaji nowe produkty ;) Typowo zimowe, świąteczne. Nie zastanawiając się długo sięgnęłam po 2 kremy do rąk, które widzicie na zdjęciu poniżej. Widziałam, że są jeszcze dostępne, więc pomyślałam, że warto o nich napisać.

Kremy dostajemy w standardowej, miękkiej tubce z typowo świąteczną grafiką. Mi się podoba ;)
Produkty bardzo mi się spodobały już od pierwszego użycia. Szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej warstwy, ładnie pachną i faktycznie nawilżają dłonie. Może nie jakoś bardzo mocno, ale na co dzień są naprawdę wystarczające. Według mnie jest to idealny produkt, który można wrzucić do torebki. 
Kremy nie są drogie, więc jeśli szukacie czegoś co szybko się wchłania i ładnie pachnie, to polecam ;)

11 komentarzy:

  1. ja aktualnie uzywam evree, w czerwonej tubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ich nigdzie u siebie - albo też po prostu nie zwróciłam na nie uwagi. Kremów mam dość duży zapas, więc raczej i tak bym się na nie nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten z piernikiem i cynamonem ;) nawet, nawet... fajnie łagodzi podrażnienia, ale zapach jak dla mnie zbyt intensywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadałam oba zapachy maja obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te kremy, jednak mam całkiem sporo w zapasach więc zrezygnowałam z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję coś z zimowej limitki Ziai:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszą pięknie pachnieć :) Ja aktualnie używam zimowego kremu z Oriflame - pachnie jak jabłuszka oraz kremu z Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam ich w sklepie stacjonarnym...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.