O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 5 marca 2016

kabuki z rączką || pędzel z aliexpress

Jak pewnie wiecie, zdarza mi się zamawiać różne rzeczy z aliexpress. Głównie pędzle, ale też bazę, krem bb czy wszelkiego rodzaju tanie gadżety. Ten zamówiłam z ciekawości-pomyślałam, że jest inny niż reszta i dodatkowo nada się do pudru czy minerałów. Okazał się dużym ulubieńcem, więc postanowiłam, że poświęcę mu oddzielny post.

Sam kształt, czy typ pędzla, to coś w rodzaju kabuki z rączką. Jest bardzo gęsty i zbity, co zdecydowanie ułatwia pracę z produktami płynnymi. 
Ja używam go do podkładu płynnego. Nie robi smug, a sam efekt po nałożeniu jest bardzo naturalny. Można nałożyć na twarz 6 pompek (próbowałam, kiedyś może sprawdzę jaka maksymalna ilość wciąż będzie wyglądała dobrze), a twarz będzie wyglądała jakbyśmy nałożyły co najwyżej pół pompki. Nie do końca wiem dlaczego-może dlatego, że jest tak zbity, a może "zjada" sporo podkładu. W każdym razie jeśli lubicie naturalny wygląd bez efektu maski i raczej z niższym kryciem, to będziecie zadowolone. 
Jedyny minus, to jego wielkość. Myślałam, że będzie wielkości normalnego pędzla, a jest wielkości tuszu do rzęs :D Ostatecznie przyzwyczaiłam się do tego i mi to nie przeszkadza, ale po otworzeniu koperty przeżyłam mini szok. 
Koszt to ok 12 zł. Drogo jak na ali, ale moim zdaniem warto.

7 komentarzy:

  1. widzialam go kilka razy na ali i sie zastanawialam czy fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy gadżet, widziałam go podczas przeglądania dresslinku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżecik, mam już jeden pędzel do podkładu, a i ostatnio zdarzy się , że paluchami rozprowadzę podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ale maleństwo :D
    ale skoro Ci służy,nie ma czego żałować :D
    na na Ali jeszcze nie zamawiałam,koleżanka mnie kusi ale coś mam stracha :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.