O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 7 marca 2016

Zamówienie z dresslink || dresslink wishlist

Hej ;) Dzisiaj post, w którym pokażę Wam co wybrałam sobie z portalu dresslink (STRONA GŁÓWNA-KLIK). Nie ukrywam, że jest to współpraca, ale spokojnie-nie zarabiam na tym ;) Wrzuciłam do koszyka 3 rzeczy na próbę, mam nadzieję, że będą dobrej jakości.

Pierwszą rzeczą są pędzle wzorowane na RT. Jako, że mam oryginały, to stwierdziłam, że chętnie porównam jakość. LINK DO PĘDZLI



Kolejna rzecz, to znów pędzel. Tym razem szczotka, na którą ostatnio jest szał. Mam zamiar wypróbować ją do podkładu/korektora, pudru, konturowania.. Zobaczymy. LINK DO PĘDZLA


 I na koniec gadżet w postaci kosmetyczki. Postanowiłam, że zamówię i dam Wam znać jakiej jest jakości. Dodatkowo ja akurat często kursuję między domem, a stancją, więc coś takiego zawsze się przyda. LINK DO KOSMETYCZKI
 Na pewno dam Wam znać jak przyjdą ;) Zrobię dokładne zdjęcia, a po dłuższym czasie na pewno pojawią się recenzje. Zostawiam Wam jeszcze linki:
Produkty za $0.01 KLIK
Produkty z darmową wysyłką KLIK

Dajcie znać czy coś kiedyś zamawiałyście ;)

7 komentarzy:

  1. Kochana poklikałam wszystko, co się dało :)

    mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych pierwszych pędzli :) a kosmetyczka jest genialna <3 :D
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym pomyziała tą szczotę do twarzy, bo jestem bardzo ciekawa tego wynalazku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, poklikasz też u mnie ? ;)

    Też wybrałam ten pędzel a'la oval :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :)
    mi wczoraj przyszła paczka z Dresslink...pędzle są fajne,ale żakiet koszmarny,takiego badziewia nie widziałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zamawiałam ubrań, bo obawiam się, że jestem na nie za gruba :D

      Usuń
  6. Wszystko kliknięte! Powodzenia we współpracy :) mogę liczyć na rewanż w klikach? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    +zostawiam obserwację aby móc wspierać zawsze jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.