O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 21 kwietnia 2016

co kupiłam na promocji w rossmannie -49% || twarz

Szczerze mówiąc nie planowałam na początku zakupów. Ale wiadomo jak to jest-z każdej strony reklamy, zakupy innych osób.. A jak już wejdziesz do sklepu, to nie ma szans, żebyś wyszła z niczym. Chyba, że masz naprawdę silną wolę, wtedy jestem pod wrażeniem ;) W każdym razie nie są to duże zakupy-mam teraz do tych promocji nieco inny stosunek niż na początku, gdy zostawiało się w kasie grube pieniądze i wracało po 3 razy, żeby coś dokupić. Generalnie uważam, że nie ma się co rzucać na wszystko, bo tak naprawdę możemy to kupić w drogeriach internetowych. W każdej chwili i równie dobrej cenie. Przykładowo healthy mix można dorwać już za ok 33 zł.
Widać co kupiłam, ale poniżej spiszę jeszcze pełne nazwy:
-bell hypoallergenic powder & blush all in one
-bell hypoallergenic fixing mat powder
-bell hypoallergenic cc cream
-Bourjois healthy mix.

Niewiele mogę jeszcze powiedzieć na temat tych produktów-healthy mix jest moim ulubieńcem, natomiast resztę mam po raz pierwszy i na dobrą sprawę nawet nie wiem czy będę to wszystko teraz otwierać. W końcu zbliżają się wakacje, a wtedy maluję się może raz-dwa razy w tygodniu. Na pewno od września/października znów będę wszystko intensywnie testować ;)

P.S. nie jestem zadowolona jedynie z obsługi jednego ze sklepów. Zamówiłam podkład HM online, a gdy przyszłam i sprawdziłam zamówienie zobaczyłam, ze naklejka jest zerwana a sama zatyczka niedomknięta. Pani wzięła podkład i stwierdziła "ale zobaczy pani, nie jest brudny wiec nikt go nie używał". Po czym otworzyła w ogóle zakrętkę. W ogóle były raczej niemiłe. Zła jestem przeokrutnie, bo kobieta chyba nie zdaje sobie sprawy ze podkładowi leci już termin 😡
 A kupowałam go na zapas.. Już serio wole dopłacić drogerii internetowej i mieć pewność świeżego towaru. Albo powinni po prostu wysyłać to z jakieś magazynu-wolałabym już poczekać kilka dni i dostać coś nieotwieranego i niemacanego.

10 komentarzy:

  1. Mnie oburzyło zdjęcie z Insta na którym pokazywałaś paletkę Wibo. Kupiłam ją 2 tygodnie temu i kosztowała coś około 36, a nie 41!
    Co do zakupów to planuję kupić Healthy Mix. Miałam starą wersję, nowej nie testowałam, a że dużo osób poleca, to się skuszę. O ile jeszcze będzie.
    I też uważam, że należy wystrzegać się ślepego owczego pędu na zakupach, bo w necie można dostać te produkty po zbliżonych cenach i nie trzeba czekać na żadne wielkie zniżki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe dzisiaj w jednym z rossmannów widziałam inną paletę w takiej samej cenie, w jakiej była wcześniej. Dziwne zjawisko z tymi cenami :/

      Usuń
    2. Swoją drogą podasz mi swoją nazwę na insta? ;)

      Usuń
    3. Nie mam instagrama;-) Ale obserwuję cudze, takie skrzywienie:D

      Usuń
  2. Ajjj oczywiście Bourjois nie mogło zabraknąć ! Najlepszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kupiłam HM ;) Klasyk ! I trzy róże. Jeden razem z podkładem stacjonarnie, a dwa zamówiłam online. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie ma szafy Bell, bo z pewnością bym coś kupiła. Jak na razie kupiłam w produkty w tej turze i ciągle walczę ze sobą czy nie wrócić po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro się wybieram po ten cc z bella :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten CC cream i poważnie się zastanawiam, czy nie zostanie moim ulubieńcem. Krycie takie sobie, ale dużego nie oczekiwałam. Za to wreszcie przypasował mi kolor! W każdym do tej pory coś było nie tak, a tu w końcu coś dobrego ^^ I właśnie z powodu kolor obawiam się Healthy Mixa, więc jak już otworzysz wszystko to prosiłabym o porównanie odcieni :)
    A propo promocji to ja zgarnęłam tylko bibułki matujące z Wibo i to tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony podkład :) jak takie promocje to trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.