O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

dresslink || zamówienie-pędzle RT, kosmetyczka, pędzel-szczotka

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z portalem dresslink (KLIK). Wybrałam sobie kilka rzeczy, które w końcu dorwałam w swoje łapki i chcę Wam je dzisiaj pokazać. 
Pierwszą rzeczą, która mnie zainteresowała były pędzle real techniques core collection (KLIK). Nie mam oryginalnego zestawu, żeby je porównać. Jednak porównałam rączki z innym moim pędzlem kupionym w rossmannie i widzę, że napis na rączce jest inny. Ale i tak jestem pod wrażeniem-mamy pudełko, etui, rączki są podpisane. Samo włosie jest miękkie, generalnie nie mam zastrzeżeń. 
 Jako druga do koszyka wpadła kosmetyczka (KLIK). Wierzch jest ze śliskiego materiału, całkiem ok jak na zamówienie z tego typu strony. Nie wygląda jakby miała się rozlecieć. Cieszy mnie fakt, że ma coś w rodzaju przegródek-myślę, że na wyjazdy będzie ok.
 Jako ostatnią wybrałam pędzel-szczotkę do rozprowadzania makijażu (KLIK). Nie będę nią rozprowadzać podkładu, a jedynie bronzer, róż w kremie, czy korektor w trudniej dostępnych miejscach. Myślę, że do pudrowego różu/bronzera również się nada, ale to wszystko wyjdzie w czasie testów. W każdym razie wykonanie jest porządne, przeżyła transport i nie zapowiada się, żeby coś się z nią stało.


Zostawiam też inne linki:
1. Produkty za $0.01 KLIK
2. Darmowa dostawa KLIK

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie bardzo szczotka do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napis na kosmetyczce bomba, ale najbardziej chciałabym ten maleńki pędzelek z kompletu sióstr Chapman.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.