O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 6 kwietnia 2016

Kiedy będzie promocja w rossmannie -49%

Hej, jak pewnie już wiecie wielkimi krokami zbliża się kolejna promocja -49% organizowana przez drogerie rossmann. Jeśli jednak jeszcze o promocji nie słyszałyście, to zostawiam Wam krótką rozpiskę promocji. Warto mnie śledzić na fb (KLIK) czy instagramie (KLIK), bo tam jednak takie informacje podaję wcześniej ;)


5 komentarzy:

  1. Ja już się nie mogę doczekać. Wystartuję z samego rana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) ja raczej skromnie podejdę do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już powoli szykuję listę kosmetyków, które kupię, choć tym razem planuję kupić tylko pewniaki. Ale na moim blogu planuję dłuższy post, z wszystkimi produktami wartymi uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się starała hamować swe żądze zakupowe,ale już wiem z góry że przegram :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.