O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 8 kwietnia 2016

rimmel the only 1 lipstick

Uwielbiam szminki ;) W swoim zbiorze mam już ok 30 sztuk i wciąż korci mnie, żeby wrzucać do koszyka nowe. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić najnowsze pomadki rimmel the only 1. Są na rynku już od jakiegoś czasu, ale u mnie na blogu pojawiają się pierwszy czy drugi raz. 

Opakowanie przypadło mi do gustu. Szczególnie podoba mi się pomysł wstawienia paska w kolorze pomadki. Dzięki temu łatwiej znaleźć tą konkretną w całej szufladce wypełnionej kosmetykami.
Kolory, które posiadam, to 200 (nudziak), 510 (czerwień) i 800 (fiolet). Każdy z tych kolorów jest intensywny, ma świetną pigmentację. Wszystkie 3 można bez problemu rozprowadzić na ustach. Nie zauważyłam, żeby wylewały się poza kontur czy później schodziły w brzydki sposób.
Na uwagę zasługuje na pewno zapach-ładny zawsze mnie zachęca do używania. Zauważyłam również całkiem niezłą trwałość i nawilżenie. Naprawdę nie mogę powiedzieć złego słowa o tych pomadkach. No może z wyjątkiem tego, że chętnie zobaczyłabym więcej "nudziaków", bo większość jest intensywna.

8 komentarzy:

  1. Fiolet jest prześliczny, muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne kolory :) ja narazie sie ze szminkami wstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat nie lubię nudziaków. odcień 510 i 800 bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. na nudziaka jutro popatrzę w Rossku,zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzałam 200 i bardzo mi się podoba,choć nie jest takim typowym nudziakiem,jest dosyć ciemna ale piękna,kupię na promocji w Rossku :)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.