O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 23 kwietnia 2016

wibo 3 steps to perfect face contour palette

Paleta do konturowania wibo 3 steps to perfect face, to jeden z najchętniej kupowanych produktów tej firmy. Sama chyba nawet wkleiłam na fb i insta zapowiedzi nowości, gdy wprowadzali m.in. tą paletę i duo do konturowania.

Opakowanie jak najbardziej mi się podoba. Czarna kasetka z lusterkiem jest bardzo praktyczna, szczególnie jeśli często wyjeżdżamy.
W środku znajdziemy 3 produkty-bronzer, holograficzny róż i rozświetlacz, a więc wszystko czego potrzebujemy do konturowania. Od razu ostrzegam, że zapach jest dość mocny, ale mi osobiście nie przeszkadza.
Na początku było wielkie WOW. Przecież wszyscy chwalą paletę, ja też ją kocham! Później nieco ochłonęłam i spojrzałam na nią innym okiem. Dziś widzę, że sięgam po ten produkt sporadycznie. Dlaczego? Bronzer mógłby być zdecydowanie chłodniejszy (jednak ostatecznie da się nim konturować), rozświetlacz-chociaż jest ładny-ma drobinki (ale spotkałam tylko 2 rozświetlacze, które ich nie mają-widzę je w mary, my secret, wibo, lovely), a róż wygląda na mnie jak złoty rozświetlacz. Ok, jeśli patrzę w lustro na wprost, to widzę, że jest różowy, ale jak próbuję patrzeć z boku, kręcić głową, to widzę głównie złotą poświatę. A nie chcę mieć złotego policzka ;) Tym bardziej, że używam albo różu albo bronzera.
Nie mówię, że paleta jest do kitu i nie będę jej używać. Na pewno będę, ale biorąc pod uwagę, że np rozświetlacz gości na mojej twarzy sporadycznie, a od nieco cieplejszego konturowania mam MACa harmony, to raczej nie kupię tego produktu ponownie. Na jej plus na pewno przemawia dobra pigmentacja, łatwość aplikacji i to, że nie zapycha ani nie podrażnia. Właściwości więc są jak najbardziej ok. Obecnie zaczynam testować podobny produkt tego typu i jestem ciekawa jak wypadnie w zestawieniu z paletą wibo ;) Na pewno jego recenzja pojawi się w przyszłości.
Poniżej porównanie z najjaśniejszym bronzerem kobo i MACiem harmony.
Dajcie znać co myślicie o tej palecie-jeśli ją macie oczywiście ;)

10 komentarzy:

  1. ja ją bardzo lubię. rozświetlacz to jakieś cudo :) róż też nie jest najgorszy, ale gdy go nakładam, rezygnuję już wtedy z rozświetlacza. brązera używam najrzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż to chyba coś na kształt Nars Orgasm tylko bardziej brzoskwiniowy. Fajnie, że zwróciłaś uwagę na to, że rozświetlacz ma drobinki a sam bronzer jest ciepły. Zwykle czytam same ochy i achy na temat tego trio. Chciałam kupić, ale wszystko wszędzie wyprzedane. Teraz nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to chyba miało być cos takiego ;) tez czytam same pochwalne recenzje i widzę, ze czasami lepiej poczekać te kilka miesięcy z recenzja, żeby wyrobić sobie pełna opinie.

      Usuń
  3. Wszystko pięknie ładnie ale ten róż mnie jakoś nie przekonuje, a wiem że wielu osobom się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę KOBO, chciałam dokupić jeszcze tę Wibo głównie przez wygodniejsze używanie - w KOBO te kwadraciki są małe więc trudno manewrować pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta paleta akurat bardzo się podoba, od 2 lat używam podobnej (sleek), która była inspiracją do stworzenia tej. Ja najrzadziej używam bronzera, rozświetlacz uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, ze gdy zobaczyłam zapowiedzi tego trio, to byłam bardzo zainteresowana i sądziłam, ze bardzo szybko zagości w mojej kosmetyczce. Jednak przy bliższym zapoznaniu się stwierdziłam, ze bronzer jest dla mnie za ciepły, a róż odpada przez ten złoty odcień. Więc kupno takiego zestawu, żeby używać tylko rozświetlacza zdecydowanie mija się z celem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rzuciłam się na nią i nie mam zamiaru, mam podobną z Makeup Revolution i mi wystarczy taka wyjazdowa paletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.