O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 4 maja 2016

co kupiłam na promocji w rossmannie -49% || usta + inne zakupy

Wybrałam się dzisiaj za jednym razem do rossmanna i natury :D Jak szaleć to szaleć, najwyżej nie kupię nic przez resztę miesiąca.. albo 2-3 miesiące. W każdym razie od dzisiaj mamy kolejną turę promocji-ostatnią kategorią są szminki, pomadki ochronne i produkty do paznokci. Kupiłam więc 3 pomadki: maybelline matte 940 rose rush, rimmel 33 oraz loreal causse 03 lovely rose. Nie myślałam, że dwa pierwsze kolory będą mi pasować, ale właściwie podobają mi się na moich ustach ;) Wzięłam też nowe pomadki ochronne-pomarańczowego carmexa oraz koloryzujący sztyft nivei w wersji nude.

 W naturze skusiłam się na najnowszą paletę do konturowania kobo-to nowość, która bardzo mnie zainteresowała. Tak samo jak z kremowym kółeczkiem udało mi się dorwać pierwszą partię :D Muszę przyznać, że kolory są naprawdę bardzo ładne i w końcu widzę matowy rozświetlacz/puder rozjaśniający.
Następnie zapukał do mnie kurier z paczką zamówioną online ;) Skusiłam się na róż wypiekany max factor w odcieniu 10 nude mauve (spodobał mi się u kogoś z rodziny), tester podkładu rimmela i pomadkę nawilżającą burt's bees (jestem jej strasznie ciekawa).
A jak tam Wasze promocyjne zakupy? ;)

11 komentarzy:

  1. Udane zakupy. Ja w tej części odpuszczam w ogóle wizyty w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tydzień twarzowy i oczowy w Rossku zaliczyłam,co do ustowego to wstępnie mam coś na oku,ale tego odcienia u mnie nie mają i nie wiem czy się wybiorę na poszukiwania do innego Rossmanna...

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ostatecznie skuszę sie na tą paletkę z kobo, choć jeszcze stawiam opór :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję z Twojej strony o palecie do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nono. ;) zachęcająco to wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Rossmannie byłam grzeczna, kupiłam tylko dwie ulubione wersje Carmexa :) Jednak myślałam też nad tymi balsamami z Bielendy, na szczęście zachowałam zdrowy rozsądek, bo nie lubię tego sposobu aplikacji i pewnie po dwóch tygodniach oba produkty wylądowałyby na samym dnie kosmetyczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne odcienie szminek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się odcienie pomadek i paletka do konturowania z Kobo :) Ja również dodałam posta ze swoimi nowościami, więc jeżeli masz ochotę, to zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ta paletka Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne kolory tych pomadek!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.