O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 1 maja 2016

nivea men after shave balm (balsam po goleniu) jako baza pod makijaż || jak się sprawdza na cerze tłustej?

Balsam po goleniu nivea ostatnio zasłynął z-podobno-doskonałych właściwości. Ma posłużyć jako baza pod makijaż, która przedłuży trwałość warstw nakładanych na twarz. Jako osoba lubiąca nowinki kosmetyczne i nietypowe zastosowania produktów niekosmetycznych postanowiłam sprawdzić na własnej skórze czy to faktycznie działa. A jest na czym testować, bo mam cerę tłustą.

Opakowanie, to dość ciężka butelka schowana w kartonik. Typowy, prosty kosmetyk dla mężczyzn.
Balsam ma dość mocno wyczuwalny, typowo męski zapach. Mi osobiście nie przeszkadza, ale i tak miałam nadzieję, że nie czuje go nikt poza mną. Jednak wolałabym nie być kojarzona z używaniem produktów po goleniu :D Sama formuła jest naprawdę bardzo fajna-nie tłusta, nie pozostawiająca żadnego filmu na twarzy, szybko się wchłaniająca. Mimo, że posiada w składzie glicerynę, to mojej cery nie zapycha ani nie podrażnia.
Jednak czy naprawdę działa dobrze jako baza? U mnie raczej nie. Co prawda jest to produkt, który nadaje się pod makijaż ze względu na formułę, ale ja jednak nie widzę, żeby wpływał pozytywnie na trwałość makijażu. Ot, przyjemny produkt, ale bez rewelacji czy efektu wow. W tym momencie nieco żałuję, że nie wzięłam się najpierw za wersję miniaturową.

8 komentarzy:

  1. Czytałam u Hedonistki, że jest to dobra baza, ale jeszcze nie używałam. Na pewno najpierw kupię wersję mini :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od niedawna.. Dopiero będę testować.. Generanie na YT jest szał na niego.. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym balsamie stosowanym jako baza. Jednak mnie to niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że wiele osób go używa jako bazy pod makijaż, raczej nie skuszę się na ten balsam po goleniu. Wolę zainwestować w dobrą, silikonową bazę np. Collistar:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również testowalam to na sobie, niestety efekt mnie nie powalił. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nawet to nie przekonuje aby wypróbować wersję miniaturową tego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie fajnie się sprawdza, ale używam tego balsamu tylko wtedy, kiedy wiem, że czeka mnie dłuuuugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż miał i nie lubił i wyrzucil :) nie zdążyłam sprawdzić czy się sprawdzi jako baza :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.