O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 20 maja 2016

rimmel glam eyes quad eye shadow

Poczwórną paletką cieni rimmel bawię się już od grudnia. Od tego czasu przetestowałam ją w różnych warunkach i myślę, że mogę na jej temat co nieco napisać.

Opakowanie, to dość mała plastikowa kasetka. Przezroczyste wieczko ułatwia sprawę, gdy mamy kilka sztuk-od razu widać po jaką wersję kolorystyczną sięgamy. Aplikator-na który tak często blogerki i vlogerki narzekają-moim zdaniem jest przydatny. Jest to moja paleta podróżna, więc lubię mieć jakieś narzędzie w zestawie. Pędzli zazwyczaj do domu nie biorę (chyba, że to jakaś ważniejsza okazja-święta, wesele itd), raczej ratuję się palcami i dołączonymi aplikatorami.
Wersja kolorystyczna, którą posiadam, to 002 smokey brun. W 100% trafia w mój gust, ponieważ teraz maluję się głównie neutralnie. Mam kilka palet i wszystkie są mniej więcej podobne.
Sama formuła cieni również jest moim zdaniem odpowiednia. Wszystkie dobrze się rozprowadzają oraz łatwo rozcierają. Nie zauważyłam również, żeby się osypywały czy podrażniały moje oczy. Dodatkowo nie blakną w ciągu dnia, a na dobrej bazie utrzymają się cały dzień.
Pigmentacja nie jest szalona-to muszę przyznać. Określiłabym ją jako średnią. Niektóre osoby mogą to uznać za duży minus, jednak według mnie do dziennego makijażu jest ok. Jeśli lubicie bardziej dramatyczne oko zawsze można sobie pomóc eyelinerem, czarną kredką albo po prostu ciemniejszym cieniem z innej palety. Zresztą na imprezy czy wesela wybrałabym mimo wszystko coś innego (z nieco mocniejszymi odcieniami).
Jeśli interesuje Was dzienna, mała paletka, którą możecie zabrać ze sobą wszędzie, to możecie się zainteresować właśnie tą. Natomiast jeśli szukacie czegoś o bardzo mocnej pigmentacji i z nieco bardziej zwariowanymi kolorami, to jednak rozejrzałabym się za czymś innym. Ja ze swojej będę dalej korzystać ;)

4 komentarze:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.