O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 23 czerwca 2016

golden rose bb cream || jak sprawdza się na cerze tłustej, problematycznej?

Jakiś czas temu o kremie bb firmy golden rose zrobiło się głośno. Jako, że można powiedzieć, że markę lubię + praktycznie wszystkie opinie były pozytywne, to sama na taki krem się skusiłam.

Opakowanie, to miękka, dość poręczna tubka. Całość dostajemy w kartoniku.
Odcień, który posiadam, to 1. Jest jasny, ale jako jedyny z całej gamy różowy, więc tak średnio mi odpowiada.
A co z obietnicami producenta? Niestety nie mogę się zgodzić z żadną z nich (może poza obecnością SPFu, bo tego nie sprawdzę). Produkt na mojej cerze nie kryje praktycznie w ogóle, robi smugi nawet podczas aplikacji palcami, jest nietrwały, zaczyna się świecić po niedługim czasie i w dodatku miałam wrażenie, że działa lekko podrażniająco na moją cerę. Użyłam chyba dwa-trzy razy i poszedł w świat, bo nie byłam w stanie tego więcej nakładać na twarz.
Nie mam pojęcia skąd tyle pozytywnych opinii, może trzeba mieć do niego idealną cerę? Jak dla mnie, to wielki bubel i niewypał (a rzadko tutaj pojawiają się aż tak negatywne recenzje). Zmarnowałam 30 zł, za które mogłabym mieć już np healthy mixa albo inny krem bb.

15 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że GR robi kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go oddałam. Aplikacja tylko gąbką - jajkiem, smugi, kiepska trwałość, krycie żadne. Dla ładnej cery jako dopieszczenie może być okej, ale dla osób zabieganych, które nie mają czasu na certolenie się z podkładem tudzież mają niedoskonałości, zdecydowanie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że dzielisz się swoją negatywną opinią, bo coś mi było podejrzane, że wszystkim ten krem odpowiada :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda że się nie sprawdził, chciałam go wypróbować, ale teraz już sama nie wiem. Może na suchej skórze lepiej by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ;) Chociaż nie wiem czy np przestałby robić smugi podczas aplikacji. Chyba, że masz cerę idealną, ale wtedy tak naprawdę można użyć czegokolwiek.

      Usuń
  5. Chochliczku, a gdzie swatch ? ;P
    Masz rację, że kasę mogłabyś przeznaczyć na inny lepszy podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mi się zapodziało zdjęcie :( A nie mam już tego kremu. Ale nie warto, serio ;)

      Usuń
  6. szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli nie warto :). Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ouuuuuuu... zderzenie ze ścianą. Ale świetnie, że trafiłam na tą opinie bo też się czaiłam na ten produkt. Krótko i na temat, czyli tak jak lubię ;) Dzięki za info. Wydam te 30 zł na coś innego :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się sprawdził. Mam cerę normalną, trochę się przetłuszcza w strefie T. Kryje u mnie średnio, ale od biedy może być. Przypudrowany pudrem w Wibo trzyma się cały dzień, dopiero popołudniu zaczyna mi się trochę czoło świecić. Fajny krem, ale cena trochę za wysoka, wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, bo przymierzałam się do jego kupna. Jaki lekki podkład lub krem bb poleciłabyś do jasnej, tłustej skóry? Dodam, że Healthy Mix jest dna mnie zbyt żółty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może któryś z podkładów rimmela albo np revlon nearly naked? Nie mam pojęcia szczerze mówiąc co mogę Ci polecić, sama szukam raczej żółtych odcieni. Wszelkiego rodzaju kremy bb mają duży wybór kolorystyczny (te prawdziwe, azjatyckie).

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.