O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 14 czerwca 2016

porównanie odcieni jasnych podkładów cz. 5 || loreal, miss sporty, bourjois, lirene, wet n wild

Dzisiaj kolejna porcja swatchy podkładów z mojej kolekcji ;) Jasny podkład dla bladej cery to hasło, które od dawna gości w mojej wyszukiwarce. Od lat przekopuję drogerie w poszukiwaniu czegoś bardzo jasnego i żółtego. Wciąż testuję różne kombinacje i możliwości, czego efektem są te posty. W kolejce czeka mnóstwo podkładów, więc kolejne odsłony na pewno będą się co jakiś czas pojawiały. Tymczasem na blogu jest nawet specjalna zakładka z kosmetykami przeznaczonymi do jasnej cery ;) Myślę, że warto tam zajrzeć, jeśli szukacie czegoś dla siebie.

Dzisiaj w zestawieniu możecie zobaczyć:
-Lirene zima
-Loreal true match 1N
-Wet n wild coverall fair
-Bourjois healthy mix serum 51
-Bourjois healthy mix 51
-Miss sporty insta glow 001 ivory


5 komentarzy:

  1. Miss sporty pod względem odcienia pasuje mnie najbardziej, ale i tak nie zamierzam kupować podkładów , uwielbiam kremy bb skin 79, mam 4 sztuki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam ostatnio light beige z superstaya i okazał się za ciemny;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałoby się rozsmarowanie na dłoni i zrobienie zdjęcia. Też mam problem z doborem koloru,bo trafiam na te z różowym pigmentem i wtedy wyglądam jak świnka

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten podkład z Loreala N1 i właśnie zastanawiałam się, jak odcień wypada w porównaniu do Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten z Lirene a i bourjois super się u mnei sprawdził ;0

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.