O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 28 lipca 2016

Glam shadows || swatche

Jak być może wiecie Hania wypuściła kilka dni temu swoje własne cienie-glamshadows ;) Pędzle i palety mi się sprawdzają, więc szybko kliknęłam także cieniowe nowości. Co prawda nie mam wszystkich, które mi chodziły po głowie (bardzo szybko się wyprzedały), ale nadrobię to przy kolejnym zamówieniu. Do koszyka dorzuciłam też pierwsze w życiu rzęsy, więc zapowiada się dobra zabawa.

Wkłady wchodzą do poczwórnej paletki kobo, więc zapewne są identycznej wielkości jak wkłady tej firmy. Tak samo jak wkłady inglota czy MACa. Wydają się być dobrze napigmentowane i łatwe we współpracy, ale na wydawanie opinii jest zdecydowanie zbyt wcześnie-na razie jednak wrażenia są pozytywne.

Ja swoje na razie trzymam w mini glamboxie ;)

Kolory, które wybrałam, to:
  • złota pistacja
  • satynowy beż
  • różowy szampan
  • słodkie kakao
  • marsala

 I swatche. Od góry pistacja, beż i szampan.
Od góry: słodkie kakao i marsala.
 Zamówiłyście już swoje sztuki? A może dopiero planujecie? ;)

9 komentarzy:

  1. Te cienie to szał ;) Ja swoich nie zamówiłam, ale bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, nienawidzę Was :< wszędzie te cienie, a ja akurat byłam poza zasięgiem zakupu :D Czekam na dostawę i coś sobie wybiorę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie mam wszystkich, które chciałam ;) ale mam nadzieje przy następnej dostawie sie załapać.

      Usuń
  3. widziałam je, przepiękne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te cienie, chyba sobie je zamówię, przy następnej dostawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie kupowałam żadnych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami śledzę kanał Hani, te cienie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.