O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 3 lipca 2016

kobo face contour palette || paleta pudrów do konturowania (opinia, swatche, zdjęcia)

Kobo w przeciągu ostatniego roku wypuściło mnóstwo produktów do konturowania. Chociaż nie konturuję twarzy w sposób typowy (używam po prostu bronzera na boki policzków), to wkręciłam się w ten temat na tyle, że posiadam lub posiadałam prawie wszystkie ich kosmetyki tego typu (nie mam kwadratu z dwoma bronzerami, jasnym pudrem i różem oraz trójki z bronzerem, różem i rozświetlaczem-ale tą mam z hean). Jednym z moich ostatnich zakupów jest face contour palette i jak widać jest to też nowość marki-jak zwykle mam pierwszą partię ;)

Opakowanie, to plastikowa paleta z przezroczystym wieczkiem. Dostajemy 10 gram produktu, który musimy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 
Z tyłu mamy nawet instrukcję, która może być przydatna dla osób początkujących. Ja, w zależności od czasu, który mi pozostał do wyjścia modyfikuję sposób użycia. Może się zdarzyć, że nałożę tylko jeden z bronzerów, a może być tak, że wykorzystam wszystkie 3 odcienie-jaśniejszym delikatnie zaznaczę policzki, ciemniejszym pogłębię efekt, a żółty puder zaaplikuję pod oczy i przeciągnę dalej na boki twarzy.
Kolory są moim zdaniem bardzo ładne-chłodne, ale nie zbyt szare czy takie, które wyglądałyby na brudne. Mamy przejście od najjaśniejszego do najciemniejszego, możemy stopniować efekt przez dodawanie kolejnego koloru. UWAGA! Kolory nie odpowiadają kolorom bronzerów w kwadratowym opakowaniu. Są to inne odcienie ;)
Jestem zadowolona z właściwości produktu-pudry nie wysuszają twarzy, nie podrażniają i nie powodują wysypu niedoskonałości. A jest to ważne chyba dla każdej z nas ;) Dodatkowo nie zauważyłam, żeby w ciągu dnia ich wygląd się pogarszał.
Myślę, że mogę ten produkt polecić. Na pewno taka paleta będzie fajną sprawą na wyjazdy-jasny puder można nałożyć na całą twarz (nie wiem jak przy ciemniejszych karnacjach), a bronzery zastosować już zgodnie z ich pierwotnym przeznaczeniem.
A tu reszta moich zbiorów ;) Kremowe kółeczko, które uwielbiam, kredki (odpowiedniki kolorystyczne kółeczka) i słynny kwadrat. To są tylko produkty marki kobo, myślę, że chyba czas skrobnąć jakąś notkę na temat całej "kolekcji" bronzerów, które posiadam.

8 komentarzy:

  1. Ja też mam prawie wszystkie produkty do konturowania z Kobo. Ich duże bronzery są naprawdę rewelacyjne. Paleta do konturowania też jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredki Kobo bardzo lubię, paletka ktej piszesz jest dla mnie za jasna, ale tę do strobingu uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy u mnie gdzieś to już dostanę... a ile kosztowała ta paleta? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ich produkty dostaniesz w naturze (albo na ich stronie) ;) koszt to ok 25 zł.

      Usuń
  4. Myślałam ostatnio nad nią będąc w Naturze, ale ostatecznie się nie zdecydowałam. Chyba następny razem wezmę te w kredce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam się za bardzo z kosmetykami kobo a takie poczwórne kółeczko mam z wibo ale nie do konturowania a zestaw korektorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę paletkę i bardzo ją lubię :) Mam też ochotę na kredki do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.